Neka Y2K živi vječno
Miach osvojila publiku u rasprodanom Boćarskom domu

Boćarski dom još je jednu večer ugostio yem. fanove
Ovaj put na redu je bila Miach, sve popularnija hrvatska R&B zvijezda. Nakon što je rasprodala Tvornicu kulture u rekordnom roku od svega nekoliko sati, Miach je svoj koncert preselila u prostraniji Boćarski dom koji je jučer navečer bio krcat obožavateljima spremnima na ples.

Miach u Boćarskom domu/foto: Luka Antunac
Šaroliku ekipu za početak večeri zagrijavala je već svima poznata DJ Kiki B. koja je u tonu večeri puštala R&B hitove Chiare, Nelly Furtado i mnogih drugih.
Kako je ovaj vikend naglo zatoplilo tako se i red za garderobu smanjio, no gužva je na ulazu i dalje bila. Zašto? Miach je izbacila novi merch za Boćarski dom, i dok su ljudi stajali u redovima za nove outfite, neke se već moglo vidjeti u njima i na samom koncertu.
Silver Y2K (savršen opis estetike koja prati Miach) mogao se vidjeti na svima, od naočala, nakita i šljokica posvuda. A uskoro se srebrni natpis “MIACH” maknuo sa stagea i ona je izašla van. Na njen izlazak djevojke su vrištale u publici, a otvorila je s “Honolulu”, novom pjesmom s EP-a “F4ZE”, nakon čega je uslijedila pjesma “SMS”, a nakon pozdrava i “Pravila”.

Miach u Boćarskom domu/foto: Luka Antunac
Kad kažem šarolika publika, stvarno i mislim šarolika. Radio hitovi Miach su osigurali drugačiju publiku od ostalih artista na sceni, pa su se tako u publici mogli vidjeti svi od 5 do 35 godina – mladi, odrasli, tinejdžeri, pa čak i pokoje dijete – svi su plesali i zabavljali se. A za razliku od drugih yem. artista ova R&B beba rasplesala je čak i muški rod (i ne, ne mislim na poganje).
Miksanjem nedavno izašlih pjesama i starijih hitova poput “Eksplozija” i “Rendezvous”, svi su se rasplesali. Leđa su joj držali Lockroom i prateći gitarist, a energija ovog dijela nastupa vraća na eru Nine Badrić, Bolesne Braće i drugih artista koji su dominirali ovakvim stilom glazbe u stvarnoj eri 2000-ih.
Gost za gostom stizali na stage
Na pitanje “Gleda li itko Sram?”, odgovor se mogao dobiti reakcijom na pjesmu “Anđeo”. Kombinacija serije koju svi pratimo, pjesme koja je osvojila Cesaricu i izlaska prvog gosta Hiljsona Mandele, izvukla je vrisak publike. Hilje je u Devito/Banfica type outfitu izletio van, dok su svi urlali riječi pjesme, a “Anđeo” se našla i u bisu pred sam kraj večeri.
Sve jači i bolji izgled nastupa pod kreativnom palicom Filipa Renića bio je popraćen raznim vizualima, od nevremena na “Insomnia”, zvjezdanog neba na “I dalje…” do rekreiranja grčke estetike na izlazak Pekija. Sve je bilo pomno isplanirano i popraćeno temama pjesama.
Od featova Miach se pridružio i Goca RIP na “Navike”. A i sama publika je pozitivno reagirala na njegov izlazak – We love our romantic Goca!

Miach u Boćarskom domu/foto: Luka Antunac
Miach je nakon prvog seta gostiju izvela “Zadnji put” i “Budi tu”, a na “Tume” je imala pravi Beyonce moment iz 2011., dok su uz nju plesale druge verzije Miach u pozadini. Tijekom ovog dijela bez najave u pozadini se prišuljao Baks, na što je ekipa krenula vrištati, dok se “Tume” lagano pretvarala u “Gram”, a uskoro im se pridružio i Peki na “Dance” i “Tika Taka”.
“Miach se otišla presvući”
Nakon ovog dijela Miach je nestala s pozornice, a nastao je muk dok je publika čekala idući korak. Na ekranu su se počeli prikazivati natpisi “Miach se otišla presvući, no ne ostavlja vas same”, a na stageu su se pojavili Luzeri i zabavljali nas do njenog povratka.
U outfitu koji smo čekali (bundica i crveni Adidas), Miach se vratila i izvela “Tvoje je”, “23 32”, “Trnci” i “Iluzija” dok su u publici djevojke pjevušile i plesale.
Vrhunac večeri bio je izlazak Gršeta s kojim, uz Hiljeta, Miach ima najnagrađivanije hitove, pa su izveli “Fantazija” i “Led”, u matching outfitima, dok se cijeli trenutni yem. set artista mogao vidjeti na ogradama koje omeđuju Boćarski dom.

Miach u Boćarskom domu/foto: Luka Antunac
Šljokice i žad
U zadnjem bloku gostiju Miach su se pridružile njene prijateljice bejbe i tam izvodeći “Vanilla Sky”, “Žad” i “Skarabej”. Kroz cijeli koncert pokazalo se kako Miach nije više početnica, koliko god se skromno držala u intervjuima i kroz razgovore, a raznoliki set gostiju koji ju je podržao govori isto.
Kao zadnju, Miach je najavila svoju najdražu pjesmu, onu koja ju je izdvojila iz mase i podigla na viši nivo – “NLO”. Drugi izlazak Hiljeta publika je popratila još jednim vriskom, a estetika pozornice tu je došla do vrhunca, jer dok su pjevali, iznad njih se vrtio “NLO” koji ih je obasjavao.
Standardne pauze za bis nije bilo, s obzirom da je publika samo nastavila pjevati i plesati. I dok smo prijateljica i ja krenule prema garderobi kako bismo prestigle gužvu, doživjele smo presladak trenutak. Iako je bio kraj koncerta i bis je trajao, cijeli uvodni dio Boćarskog doma napravio je plesni moment, tako smo završile u prostoru u kojem se plesalo kao u klubu. Nije bilo momenta gledanja u artista, samo su svi uživali u trenutku plešući za kraj. Miach je izvela još jednom (meni najdražu) “Tempo”, te “Anđeo”, “FAZA” te druge hitove ove sve popularnije R&B dive.
Nakon streaka rasprodanih Tvornica zamijenjenih Boćarskim domom, počinje biti sve jasnije – yem. prvoaprilska šala o Dritu iz Arene svakim danom sve se više čini kao ostvariva ideja.