Brucošijada FER-a – tradicija glazbenog ludila uspješno je nastavljena
Brucoši Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu i svi oni koji se tako osjećaju godinu dana dulje čekali su svoje veliko slavlje. Brucošijada FER-a najveće je i najpoznatije mjesto tradicionalnog studentskog okupljanja, upoznavanja, povezivanja i zaljubljivanja uz uvijek aktualan glazbeni program, a održava se u prostoru fakulteta.
Višegodišnje iskustvo volontera KSET-a
Tradicija KSET-a koja traje nekoliko desetljeća, kontinuitet rada i različite multimedijske sekcije rezultirale su uspješnom višegodišnjom organizacijom ovakvog događaja koji je uistinu jedinstven na ovom području i izvrstan je i za promociju fakulteta te glazbene scene.
Nakon otkazane nesretne 2020., 2021. je zabava nastavljena upravo tamo gdje je stala, u dobro poznatom obliku, samo uz dodatak Covid potvrde uz ulaznice (koje su rasprodane u veoma kratkom roku) i upozorenja za obaveznu unutarnju te vanjsku dezinfekciju.
Četiri pozornice, jedno kino i plesni podij u KSET-u službeni je kvantitativan opis događaja, koji bi u budućnosti svakako trebao ići k proširenju „teritorija“, ako je to moguće, jer je interes ogroman.
Grše i Ružno Pače izdominirali na drugoj pozornici
Zbog poznatog ograničenja rada do ponoći, program je počeo u 17 sati, a otvorio ga je projekt zagrebačkih gitaristica s jazz pozadinom Mirne Čupić i Janet Beriše, Kaleido. Bila je to prilika da premijerno predstave novu autorsku glazbu u indie rock stilu, kompletirane s Androm Žambokijem, Martinom Palčićem i Dugom Bavoljak. Na glavnu su se pozornicu brzo nakon nagurali svi članovi Jeboton ansambla i priredili prepoznatljivu razinu zabave. Energija je brzo eskalirala, a ludilo se nastavilo razvijati uz miljenike zagrebačke publike, bend Repetitor.
Glasno, glasno, baš glasno. Njihovi riffovi i snažan ritam bili su i ostali sinonim za divlje te beskompromisno iskustvo uživo, tako da ekipi ispred pozornice nije bilo nimalo jednostavno, no sve je lako kad si mlad. Za to vrijeme na drugoj pozornici, nakon što su Doringo i Fantom zagrijali publiku, kaos sličnih razmjera napravilo je Ružno Pače čiji se samostalni nastup u Zagrebu već dulje vrijeme iščekuje. Poklonika njegovog pop-punk zvuka je mnogo, a mjesta ispred pozornice malo. Performer i zabavljač nove generacije za sve generacije, jer „nema škole bez alkohola“ za njegovu publiku istovremeno zvuči i kao nešto s čim se trenutno poistovjećuju ili nostalgično sjećaju.
No, epske razmjere kaosa na drugoj pozornici izazvao je Grše koji zbog svoje veličine možda ipak zaslužuje glavnu pozornicu. Nevjerojatna energija koju je dobio glasnim odazivom iz publike samo ga je dodatno uzdigla i dala mu snage da odradi fantastičan nastup koji će se prepričavati još dugo. A još se uvijek priča o pet dana rezidencije grupe Buč Kesidi u Zagrebu, čije se glazbe publika očito nije ni time zasitila, stoga je ispred glavne pozornice njihovom pojavom nastao kaos, a vriskovi euforičnih mladih dama bila je potvrda njihovog zvjezdanog statusa. Tradicionalno, došao ih je podržati z++.
Red distorzije uz zanimljiv projekt Vizelj, red profinjenog synth popa uz simpatičnu ekipu iz Pocket Palme na drugoj pozornici bile su svojevrsni oporavak od ludila kojeg su izazvali Ružno Pače i Grše. Drugu je pozornicu zatvorio specifičan bend Đutko i plodovi zemlje. Pravo narodno veselje na svim razinama, dok je u međuvremenu prostor ispred glavne pozornice pucao po šavovima.
Kuku$ i Krankšvester za epski kraj
Pa, oduvijek je tako, Brucošijada FER-a prava je avantura za sve one koji žele biti bliže pozornici i vidjeti što se događa na pozornici. Pravi test izdržljivosti mladih studenata koji se tek trebaju dokazati pred ekipom tko je veći partijaner ili kuler, a za to su dobili priliku kada je na glavnu pozornicu izašao Kuku$ te izazvao opću pomamu. Baš kao i Krankšvester, koje je publika na trenutke nadglasala. „Gaber“ jer je tradicija.
Gužva, kaos i dobra glazba. Baš kao nekad. Bezbrižno i opušteno. No, jedna je činjenica zanimljiva. Zbog lockdowna novim je generacijama brucoša bilo uskraćeno bilo kakvo izlaženje i odlaženje na koncerte dobar dio njihove partijanerske karijere. Stoga će biti potrebno neko vrijeme kako bi se naučili efikasno kretati prostorom, bez nepotrebnog naguravanja zbog kojeg se stvaraju čepovi na ključnim mjestima i generalno bude otežano kretanje s jedne pozornice na drugu. Dodati još koji šank također ne bi bilo loše, jer su redovi bili prilično dugi, a mogućnost propuštanja nastupa omiljenog izvođača time je veća.
Sve u svemu, izvrsna tradicija koja se treba nastaviti, ali uz nužno unapređenje u vidu kapaciteta.