28
lip
2024
Daj 5

Najzanimljiviji novi singlovi tjedna

Daj 5: Baby Lasagna, Psihomodo pop, Baby Babilon i drugi

Daj 5: Baby Lasagna

share

Ovo je pet najzanimljivijih novih singlova koje morate poslušati

Baby Lasagna – “and I”

Na valu najave velike europske turneje „Meow Back“ zakazane za proljeće 2025. koja će obuhvatiti sveukupno 26 nastupa u 20 zemalja, Baby Lasagna vraća se s novom pjesmom kojom otkriva jednu sasvim novu i neočekivanu dimenziju u svom zvuku: hrvatska eurovizijska senzacija otkriva „and I”, razigrani singl koji je od danas, 28. lipnja, dostupan na svim glazbenim streaming platformama!

Uz više od 50 milijuna sveukupnih streamova  pjesme „Rim Tim Tagi Dim“ koja je dobila najviše glasova publike na ovogodišnjoj Euroviziji u Malmöu, drugoplasirani na natjecanju Baby Lasagna u posljednje vrijeme broji čak 4 milijuna slušatelja mjesečno na streaming platformama, a pozornost koju je pred izlazak dobivala pjesma „and I“ ukazuje na to da se apetit za glazbom Baby Lasagne samo povećava.  Dražesna ljubavna pjesma može se opisati kao glazbeni lonac pun iznenađenja; prožeta je teatralnim momentima, promjenama u tempu, a ne nedostaje ni maštovitih referenci na talijansku kuhinju. Baby Lasagna servirao nam je pravu glazbenu poslasticu koja zvukom jasno odskače od njegovih dosadašnjih izdanja; jedva čekamo idući slijed!

Pjesmu „and I” zamišljam kao veliki trenutak u vlastitoj karijeri baš zbog toga što je to prva pjesma koju ovaj put publika iščekuje“, izjavio je glazbenik pred izlazak singla. „Od samog početka sam najavljivao album kao kaotični miks žanrova, te pjesma „and I” jasno prkosi dosadašnjim izdanjima. Uzbuđen sam čuti što će publika reći na “novo lice lazanje”. Neću se truditi opisivati pjesmu, njezin glazbeni smjer ni značenje njezinog teksta – to prepuštam slušateljima.” Na dosad neistražene sonične teritorije Marko Purišić aka Baby Lasagna uputio se uz pomoć tima s kojim je i dosad surađivao, uključujući i njegovu zaručnicu Elizabetu Ružić koja je režirala glazbeni videospot nadahnut retro estetikom pedesetih koja savršeno upotpunjava vrckasti duh pjesme.

 

Riđi Riđ x Mia Caligari – “Nema te (Rinoma RMX)”

Riđi Riđ, član trap kolektiva High5 i 2xŠihta, predstavlja novi singl na kojem je ostvario suradnju s mladom glazbenicom Mijom Caligari. Radi se o remixu njene pjesme “Nema te” koja je izašla ranije ove godine, a zajedno s producentom Marinom Morosinom (Rinoma) kreirali su “Nema te (Rinoma RMX)”, koja je spoj pop, rap i drum’n’bass žanrova.

Mlada kragujevačka autorica i glazbenica Mia Caligari ima tek 17 godina i pjesma “Nema te” njen je prvi autorski singl. Uz nju, glazbu i produkciju potpisuje i David Gašović, a u ovom novom remixu pridružili su im se Riđi i Rinoma, koji su singl osvježili novim zvukom i dodali mu ljetnu atmosferu. Za prateći videospot zaslužni su Teo Morosin koji je režirao i montirao snimke i Michele Bulešić koji se bavio kamerom i koloriranjem.

 

Maraya – “Fashion Killa”

Dance house singl “Panamera” prošlog je ljeta vozio svim play listama, a kantautorica Maraya i ovog ljeta ima uptempo grmilicu “Fashion Killa” uz koju koktel u ruci ne može ostati neproliven.

Za produkciju zaslužan je Seni iz studija All in koji je producirao i Marayin aktualni EP Enigma, a surađivao je i s ultimativnim predstavnikom Z generacije Voyageom. Maraya autorski potpisuje sve svoje pjesme, a puno pažnje posvećuje i njihovom vizualnom predstavljanju koje je potpuno u funkciji glazbe koju stvara. Spot za “Fashion killa” sniman je u režiji Vala Pulića na atraktivnim lokacijama – u zagrebačkom hotelu i duž opatijske obale gdje se Maraya u prelijepom ženskom društvu prepustila čarima ljeta na super brzoj jahti, istom modelu na kojem je početkom ovog mjeseca Dua Lipa u Italiji snimala kampanju za jedan poznati modni brend.

Ovo ljeto će za Marayu biti radno, obilježit će ga nastupi i snimanje pjesama za novi album koji će, kako najavljuje, biti puno razigraniji od prethodnika.

 

Psihomodo pop – “Vjerujem u čuda”

Pjesma “Vjerujem u čuda” za koju njezin autor, Davor Gobac kaže da je pjesma koja opisuje kako su izdržali svih ovih 40 godina djelovanja dobila je konačno spot koji je snimljen na ne tako uobičajen način. Spot za “Vjerujem u čuda” snimljen je u Digital Kinetics studiju sa sjedištem u Zagrebu, koji je specijaliziran za motion capture tehnologiju i omogućuje snimanje 3D animacija.

Za potrebe ovog spota, članovi benda sami su odglumili animacije, svirajući pjesmu u studiju u mocap odijelima. Nakon snimanja animacija, slijedila je priprema 3D modela Mickey Mousea za svakog člana benda zajedno s njihovim glazbenim instrumentima, kako bi se na njih postavile odgovarajuće animacije. Rad na ovom spotu bio je zanimljivo i izazovno iskustvo, kako bendu tako i Mateju Duspari.

Najzanimljiviji aspekt ovog spota je animirani dio u kojem su oživljeni likovi Mickey Mousea s originalnim pokretima članova benda koji je vješto implementiran s kadrovima koji su snimljeni kamerom Radislava Jovanova Gonza.

Finalni produkt spota rezultat je višemjesečnog rada koji je podrazumijevao pripremu i vođenje motion capture snimanja, animaciju lica i cijelog tijela, postavljenje scene, obradu dobivenih animacija, modeliranje i teksturiranje Mickey Mousea.

Pjesma ‘Vjerujem u čuda’ donosi prepoznatljivi zvuk Psihomodo popa, dodatno obogaćen doprinosom vrhunskih gostujućih glazbenika, uključujući Darka Sedak-Benčića na trubi, Mirona Hausera na trombonu i Vojkana Jocića na saksofonu.

Spot je režirao Radislav Jovanov – Gonzo, montažu je radila Anita Jovanov, a inspiraciju su pronašli u ilustracijama Dinka Cepaka.

Album istoimenog naziva, Vjerujem u čuda, Psihomodo pop objavili su u godini kad obilježavaju četiri desetljeća djelovanja. Ovaj značajan jubilej proslavit će velikim koncertom u zagrebačkoj Areni 12. listopada.

 

Baby Babilon – “2i22”

“2i22” novi singl senzacije Baby Babilon simbolički označava kraj jedne i početak nove ere benda.

Naime, Fran Colango nakon tri godine napušta bend i “2i22” je posljednja suradnja Klare i Frana što ovoj pjesmi daje još jednu posebnu dimenziju, a pjesma je u startu već isprepletena simbolikom.

Da bi “2i22” zvučala kao što zvuči zaslužni su i Tin Rašpolić, Dorian Scholz i Leo Anđelković,a  snimljen je i video spot.  Spot potpisuju Borna Tomić (Kaiser Films), Klara Fiolić, Kovina Andrić, Viktor Konstantinović, Borna Fumić.

Moglo bi Vas zanimati