PREMIJERA
Rokeri iz Cote G4 "oteli“ hejtera s društvenih mreža
U svijetu koji je ispunjen hejterskim komentarima na društvenim mrežama, postoji jedan alat kojim je oduvijek bio najbolji odgovor, bolji od svakog komentara, bolji i od svake šutnje
Glazba je taj alat.
Stoga su se poznati rockeri iz benda Cota G4 odlučili našaliti s hejterima na društvenim mrežama u novoj pjesmi “Stavi se na mjesto“. Ovo je pjesma koja je bila prva zamjena Baby Lasagne na Dori 2024., a koja je sasvim slučajno ugledala svjetlo dana u trenutku kad je ovaj glazbenik održavao tri rasprodana koncerta na zagrebačkoj Šalati. Iza pjesme stoje frontmen Cote G4, Marko Osmanović, te Darko Bakić, frontmen grupe Buđenje.
„Htjeli smo napraviti pjesmu koja se bavi problemom s kojim se susreću mnogi kreativci, uključujući i glazbenike, pjesmu posvećenu onima koji pišu zlobne komentare na društvenim mrežama“, kaže Marko i dodaje da su cijelu tu problematiku prikazali na satiričan način u videospotu gdje bend organizira otmicu jednog prosječnog hejtera kojeg potom dovode na vlastiti koncert. Na kraju se taj isti hejter zabavi kao nikada u životu i s osmijehom na licu odlazi s koncerta u prisustvu tri prekrasne djevojke.
„Zanimljivo je bilo kad su se glumci u spotu vozili kroz Zagreb u starom crvenom Ford Mustangu. Njih trojica s fantomkama na licu stali su na nekoliko semafora dok su ljudi iz drugih auta I slučajni prolaznici u čudu promatrali i zapitkivali se što se to događa”, priča Marko anegdotu sa snimanja spota koje je realizirano u Glazbenoj kući i na još nekoliko lokacija u Zagrebu. Režiju spota potpisuje Nella Vision (Nela Hrgović), dok je pjesma snimana u Sunday Studiju Sveta Nedjelja i Sunset Trip Studiju u Zagrebu pod producentskom palicom Vedrana Baotića (Buđenje).
Hejtera će uvijek biti, pogotovo na glazbenoj sceni, ali upravo je glazba ta koja može biti jača i od bilo kojeg komentara na društvenim mrežama. Poruka hejterima? Stavi se na mjesto!