07
kol
Intervju

Upoznajte studio Size, kreativce koji su radili branding za novu turneju Swedish House Mafije

Studio Size / promo

Studio Size / promo

share

Studio Size, specijaliziran za branding, skupina je kreativaca kojima nije strana suradnja s glazbenicima. Zvukove redovito prenose u vizualne priče, a ovih su dana posebno ponosni na suradnju sa svjetski poznatim triom – Swedish House Mafia

Upravo Size potpisuje najavu povratničke turneje Paradise Again. Konkretno, ovi su Zagrepčani bili zaduženi za kreativni koncept i videoprodukciju kojom „mafijaši“ pozivaju na svoju seriju nastupa.

Jurica Koletić, umjetnički direktor u Sizeu, veliki je obožavatelj Swedish House Mafije. Do suradnje je došlo upravo radi njegove osobne fascinacije, koja traje još od studentskih dana.

„Od prve sekunde bio sam fasciniran njihovom vibrom i tom nekom mračnom atmosferom. Jednostavno me osvojio zvuk, a kasnije sam se zaljubio u cijelu viziju i način na koji se SHM predstavlja na van. Najkonkretniji primjer su njihovi live nastupi koji uvijek donose neko novo iznenađenje – što u vidu glazbe (nove stvari, remixevi) pa sve do vizualnog aspekta i VJ-inga gdje svaki novi dizajn pozornice nadmaši prethodni. Generalno, u njihovom radu vidim sličnosti s onime što mi prolazimo u Sizeu, od kreativnog kaosa, do težnje da finalni output bude apsolutno savršen“, kaže nam Koletić.

On je, pokrenut fanovskim motivima, napravio jedan video za SHM i objavio ga na svojim mrežama. Na koncu je uradak došao i do menadžmenta ovog tria.

„Prvi, samoinicijativni video je zapravo bio produkt mog unutarnjeg bunta. Svakog ljeta razgovaram sa svojom suprugom o planovima i velikim ciljevima koje bih volio ostvariti. Tog sam ljeta odlučio da želim dotaknuti SHM svijet. Ostao sam dulje u uredu i odlučio napraviti taj video sebi za dušu. Trebao je biti samo za moje oči i uši, ali su me partneri nagovorili da podijelim video. Uz pomoć moći društvenih mreža video je došao do pravih ljudi kojima se svidio i sve ostalo je povijest“, priča Jurica.

SHM x Size / promo

SHM x Size / promo

Pitamo ga i kako su izgledali pregovori za suradnju. Jesu li bili komplicirani?

„I da i ne. Glazbena industrija je zbilja specifična, pogotovo u segmentu evenata. Hektično je normalno. Ako uzmemo to u obzir, realizacija je zapravo tekla glatko. Projekt se nije nepotrebno razvlačio, već je cijeli proces i trud bio u službi kvalitete videa“, govori.

Objašnjava nam i viziju najavnih videa.

„Cilj je bio isprezentirati frišku vibru s nastupa s Weekendom na Coachelli, glazbu s novog albuma i dio njihove povijesti. Od njihovih želja, imali smo jasnu direkciju oko glazbe, ali smo većinu materijala birali i predlagali mi“, kaže.

U vremenu društvenih mreža, vizualni dio glazbenih priča može biti od krucijalne važnosti za uspjeh nekog projekta, pjesme, glazbenika, benda…

„Vizualno je iznimno važno. Brendiranje artista i njegov vizualni jezik svakako trebaju pratiti glazbu jer odavno glazba nije samo glazba. Bitno je da se artista ili bend upakira u cjelovit proizvod jer tu cjelinu uz branding i glazbu čine još i nastupi, komunikacija na društvenim mrežama, streaming servisi, personalizirani merch pa sve do NFT tehnologije koja sve više ulazi u industriju“, govore nam iz Sizea.

Kako je već spomenuto, Sizeu projekti za glazbu nisu nepoznanica. Jedan od prvih većih takvih projekata bio im je rebranding Fresh Island festivala.

„Te godine Fresh je prvi puta rasprodan, a mi smo im osim vizualnog i verbalnog identiteta napravili i motion branding. U to vrijeme, standarde za motion odnosno animaciju i video imala je samo nekolicina najvećih svjetskih brendova, poput Ubera i Coca-Cole“, prisjećaju se iz ovog studija.

Jurica govori i o drugim projektima slične tematike.

„Omiljeni ‘passion’ projekt mi je Solfeggio Music Project koji je vodio kreativni direktor Sizea Andrej Virant i Filip Flego. U radu s njima imam apsolutnu slobodu u dizajnu, što je prepoznato i od strane Hrvatskog dizajnerskog društva koje je seriju postera uvrstilo u izložbu hrvatskog dizajna 19/20“, kaže.

Mora, govori, spomenuti i suradnju sa Zembom, koji je bivši član Sizea i jako dobar prijatelj, a kojem su „bili mali poguranac u glazbenu industriju“.

„Dizajnirali smo cover njegovog prvog albuma i napravili mu branding“, priča Jurica.

Ove su godine radili i animacije za spektakl Secret Projecta u Puli.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pula Music Week (@pulamusicweek)

„Neke od njih krasile su pozornicu u pulskoj Areni. Također, od 2017. smo u tri navrata radili branding Johannesburg festivala koji je spajao street art i elektro jazz glazbu. Surađivali smo na projektima koje uključujući Freda Chasea, Dirty Hairya, Travisa Barkera i druge glazbenike.

A posebno smo ponosni na uslugu audio brandinga, koju već neko vrijeme radimo za brandove koji time koriste dodatno osjetilo za stvaranje prepoznatljivosti na tržištu. Zvuk je još jedan sloj brenda koji uz vizualno, verbalno i animirano, tvori cjeloviti karakter brenda kojim gradimo ciljani imidž“, zaključuje Jurica.

Moglo bi Vas zanimati