08
ruj
2023
Izvještaj

Croatia Beach Music Conference

Iskustvo kao imperativ, dronovi u službi sigurnosti i umjetna inteligencija su naša glazbena sadašnjost

Croatia Beach Music Conference 2023.

Croatia Beach Music Conference 2023.

share

Croatia Beach Music Conference i drugog je dana okupio brojne stručnjake iz industrije zabave koji su diskutirali o implementaciji inovacija u svrhu unapređenja i prilagodbe publici.

Croatia Beach Music Conference 2023.

Croatia Beach Music Conference 2023.

Program je otvoren panelom „Safe & Sound: Evolving Security in the Entertainment and Tourism Industry“ u kojem su sudjelovali Goran Košćak (stručnjak za sigurnost u turizmu i industriji zabave, osnivač te CEO tvrtke Sector2), Luka Šunjić (osnivač te CEO DC Tech i Shift Houses), Amar Fočo (generalni menadžer Noa Beach kluba) i Vedran Ikić (direktor osiguranja, plaža Zrće). Diskusija o najnovijim trendovima i izazovima vezanim uz sigurnosne mjere u industriji zabave i turizma izazvala je zanimanje te otkrila inovativne trendove iz područja, između ostalog i potencijalno korištenje dronova u smislu osiguranja sigurnosti posjetitelja.

Tajne velikih pozornica otkrili su Sara Gigante (generalna menadžerica, Charm Music), Anna Flora Filutas (direktorica Balaton Sounda, Sziget Cultural Management) i Igor Vidović (koordinator bookinga,) koji su zaključili kako ova industrija prolazi kroz promjene inicirane samim posjetiteljima koji su usmjereni na cjelokupno festivalsko iskustvo više nego na glazbeni program. Iskustveno su istaknuli kako se ulaganje u doživljaj posjetitelja pokazalo kao veoma isplativo te da je ovo siguran smjer budućeg razvoja.

Croatia Beach Music Conference 2023.

Croatia Beach Music Conference 2023.

O korištenju modernih tehnologija pa i umjetne inteligencije u marketingu te industriji zabave razgovarali su Ružica Popović (CEO i PR stručnjakinja, PR agencija PRiča), Zrinka Bockovac (direktorica marketinga, Entrio), Josipa Žižić Šaban (CMO, Noa grupa), Marko Barić (specijalist za Google i CMO, Header Digital) i Dejan Buković (CEO i vlasnik, Elatus) u slopu panela „Rhythm of Growth: Harmonizing Marketing and Sales Trends in the Music Industry“. Raspravljali su o utjecaju ciljanog i personaliziranog oglašavanja, korištenju raznih alata i prilagodbi trendovima na tržištu u svrhu povećanja uspješnosti projekta, odnosno prodaje ulaznica. Složili su se kako je umjetna inteligencija svakako zanimljiv i koristan alat, no ljudski faktor je trenutno u ovom poslu teško zamjenjiv, a prilagodba promjenama na dinamičnom digitalnom tržištu je nužnost.

Sraz generacija u diskografiji bila je tema panela „Record Labels and the Clash of Generations“ na kojem su sudjelovali Tin Šarić (CEO, Uptown Records), Alanis Varga (stručnjakinja za marketing i PR, Dancing Bear), Lana Čulić (stručnjakinja za promociju, Aquarius Records), Tom Bug (CEO, Dobar House) i Marko Nastić (glazbenik, producent i vlasnik diskografske kuće Easy Tiger). Naveli su prednosti te mane tradicionalnog i modernog pristupa diskografiji, predstavili plasman glazbe na tržište u obliku NFT-a te njegov način distribucije prihoda, istaknuli problematiku raspodjele prihoda na streaming servisima, kao i važnost prisustva glazbenika na tradicionalnim i modernim medijskim odnosno digitalnim platformama.

Croatia Beach Music Conference 2023.

Croatia Beach Music Conference 2023.

Konferencijski program završen je panelom „Sleepless Nights and Constant Jet Lag: What It Really Means to Be an Owner of Music Events and a Booker in the Music Industry“ na kojem su sudjelovali Vincente Calderon III (CEO, Stardust; suosnivač i kurator, Surreal Festival), Beata Deptuch (DJ-ica i glazbena producentica), Pedro Ubeda (glazbeni menadžer) i Lea Koenig (kantautorica).

 

Moglo bi Vas zanimati