06
svi
2023
Izvještaj

Promocija albuma Master Blaster

Detour u Boogaloou – nježno, energično i glamurozno

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

share

Detour je samo tjedan dana nakon objave šestog studijskog albuma Master Blaster održao njegovu promociju u zagrebačkom klubu Boogaloo.

Kako su sami istaknuli, posljednji veliki solistički koncert održali su 2018. godine, a to je samo jedan od razloga za sinoćnji nastup u proširenoj postavi i u velikoj produkciji. Detour već godinama dominira hrvatskim radijskim eterom i finijom strujom mainstreama, a sinoć je uz novi album pred živim tijelima izveo svoje najveće hitove.

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou/Matej Grgić

Popunjeni je Boogaloo bend kroz nešto više od dva sata svirke uz promociju novih pjesama, proveo kroz velik dio opusa Detoura, dotaknuvši se i najranijih dana, pa i benda Yammat. S novim pjevačicama u postavi, Ivanom Giovom Radan i Laurom John, njihove chicago-pop melodije i njihov mali šljokičasti kabaret dobili su novu, drugačiju dimenziju.

Iako inače većinski ljubavno, nježno i romantično nastrojeni u svojim tekstovima, novi je album ipak ponudio mali odmak od takvih osjećaja. Drugačiji su osjećajni setup ponudili već prvom izvedenom pjesmom, koju su prvotno promovirali na Dori te si njome priskrbili visoko treće mjesto na tom natjecanju, naslovnom pjesmom albuma Master Blaster. Koncert su dakle otvorili u apokaliptičnom stilu, uz sitne tehničke probleme, a na lakoću potpune (samo)destrukcije aludirali su i crveni gumbi, „tasteri“, koje je Laura imala ispred sebe te se poigravala njima kroz čitavu pjesmu, a sve je popratila i dramatičnim plesnim pokretima i grimasama.

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou/Matej Grgić

Slična tematika prožima i nešto laganije numere “Poslije slavlja“ i aktualni singl “CSI: Lastovo“, aludirajući na nesretne veze koje se iznova grade „radi lažnog mira“, a onda završavaju prilično kaotično, nasilno i – tragično. Moderne pop melodije ovih pjesama uz nježni saksofon i stapanje Nenadovog glasa s Ivaninim i Laurinim, odvlače slušateljevu pažnju od semantike stihova, pa on lako odluta u idilične prostore morskog žala i lastovskih plaža, dok je poruka zapravo mnogo mračnija.

Upečatljiva je bila i “Imaš sebe“, ohrabrujuća pjesma o ljubavi prema samoj sebi, prijeko potreban podsjetnik u ovim čudnim vremenima kroz koje čovječanstvo prolazi, u moru crnih vijesti, kolektivnog raspadanja i propadanja. Sjajan su dodatak bendu sinoć bili brass sekcija sačinjena od trube i saksofona koju su činili Andrej Jakuš i Ozren Žnidarić, gitarističko je pojačanje bio Luka Geček iz Mayalesa, dok je perkusionist Ante Prgin Surka u pop unio malo egzotike i magije, a flautu odsvirao Žarko Hajdarhodžić kojega su popratile i velike ovacije.

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou/Matej Grgić

S obzirom na to da uz podosta repetitivnih i sempliranih ritmova temelj i okosnicu Detoura čine vokali, i to upravo divno, nježno stapanje muškog vokala sa ženskima, ovi su glazbeni gosti čitavu produkciju učinili raskošnijom, a pjesme življima i opipljivijima. Nastup je zapravo bio podijeljen u dva dijela. U prvom su nam dijelu ponudili glazbeno osvježenje te izveli svih deset pjesama  s novog albuma, od kojih su većinu prvi put izveli uživo, a publika je tu bila prilično mirna te znatiželjno slušala nove pjesme uz ponešto njihanja.

Odijela u koja su bili obučeni podsjećali su na lik s naslovnice albuma, a velika je produkcija u ovom slučaju značila i promjenu kostima. Nakon instrumentalnog intermezza za promjenu kostima (koja je, usput, vrlo vješto izvedena) drugi je dio koncerta bio obilježen šljokicama, zvjezdanim nebom u pozadini scenografije i hitovima benda te intoniran nostalgijom i svima poznatim, ali dragim pjesmama, a publika se napokon probudila pa je dio čak i stvarno zaplesao.

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou/Matej Grgić

S najvećim su oduševljenjem, prilično očekivano, bile pozdravljene “Plešem sama“, “Tvoje lice se promijenilo“, “Biram“, “Zaljubila sam se“ i “Mjesec“, a posebno je emotivna bila izvedba pjesme “Snijeg“ koja nikoga nije ostavila ravnodušnim. Publika je sada pjevala uz bend, nadopunjavala stihove i čini se, istinski uživala u njihovoj glazbi. Maja Posavec obilježila taj velik i važan dio stvaralaštva Detoura, a njezin je glas još uvijek prepoznatljivo sredstvo koje je privuklo većinu publike, pa je bilo lijepo čuti pozdrave i priznanja upućene njoj kao najavu izvedbe pjesme “Ljeto počinje“.

Pjesmu je u nešto sporijem ritmu, ali na iznimno emotivan način ovaj put izvela Laura John. Nepotrebne pauze između pjesama nadoknađivala je energija koju su pjevačice prenosile na ostatak benda, ali i na publiku. U jednu ruku vrckave i energične, a u drugu glamurozne i elegantne, privlačile su svu pažnju, kako na svoju pojavu, tako i na vokalne sposobnosti kojima su vjerno prenijele svaku emociju, moćnu žensku energiju i notu.

Iz priloženog se dalo zaključiti kako je publika i dalje iznimno vezana uz pjesme koje su nastajale kroz sedamnaest godina postojanja benda, a s obzirom na to da je Master Blaster na slobodi tek tjedan dana, samo vrijeme može pokazati hoće li se određene pjesme slušateljima na jednak način uvući pod kožu.

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

014A2814

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

014A2933 /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

014A2920 /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

014A2880 /Matej Grgić

Detour u Boogaloou

Detour u Boogaloou /Matej Grgić

014A2607

014A2709

01 - 02

Moglo bi Vas zanimati