40 godina pred publikom
Psihomodo pop u Areni Zagreb: Beskompromisni rock uz čvrstu svirku
Konstanta hrvatskog rock ‘n’ rolla, Psihomodo pop nastupio je u prepunoj zagrebačkoj Areni i pokazao da gavran s cigarom još uvijek ponosno grakće i u najvećim prostorima. Sa svirkom uživo od dva i pol sata, Gobac i društvo oduševili su publiku i po tko zna koji put pokazali koliko rock glazba može biti energična, pozitivna i zabavna
Jesenju večer rock zabave u najvećoj hrvatskoj dvorani Davor Gobac je počeo gromoglasnim uzvikom „Yeah!“ i odmah osvojio publiku s pjesmom “Telegram Sam” (obradom T.Rexa s albuma prvijenca Godina zmaja). „Nakon 40 godina došli smo i do ove veće birtije za svirku, možda je Maksimir sljedeća destinacija“, našalio se Gobac u svom stilu. Intenzitet svirke nastavio se kroz cijeli koncert na istom nivou: Brada na gitari, Šparka na basu, Kuzma na klavijaturama i saksofonu, Tin Ostreš na bubnjevima i Gobac vokalno – uigrani i zaigrani tim na stageu. Slijedile su vesela ”Volim crtane filmove”, vrckava ”Ona vrišti da voli me”, mladenačka ”Kad sam imao 16” i razarajuća punk ”Bomba”. Vidjelo se koliko publika obožava uživati u Psihomodo popu. Baladno ”Rano jutro” dovelo je na stage i Napalm djevice, prateće vokalistice ugodne vizualno i slušno, koje su laganoj obradi Velvet Undergrounda dale dodatan štih. „’Ste dobro?“, pitao je Gobac vragolasto tijekom cijele svirke, a znajući unaprijed pozitivan odgovor. I na početku svojih šezdesetih ima onog dječarca u sebi koji je svirao u Klinskoj Pomori (preteči Psihomodo popa iz ranih osamdesetih) i vjerojatno fakinski fino pozdravljao bakice u zagrebačkom Trnskom. Tijekom koncerta zabavljao se nabijajući velike balone koji su preko publike došli na stage i možda bi u nekom alternativnom svemiru potpisao za neki nogometni klub iz Liga petice.
Nastavilo se s Gopčevim simpatično (ne)uspješnim kopiranjem Freddieja Mercuryja, gdje je publika nastavljala pokušaj arije frontmana benda. Krenule su ”Nema nje”, nezaobilazna ”Frida” (tijekom koje je doletio i prvi grudnjak na binu), a i novije pjesme koje publika prihvatila (vidjelo se po pjevušenju na tribinama i parteru) – ”Vjerujem u čuda”, ”Brz ko munja”, ”Mobitel”. Slijedile su pjesme iz faze albuma Srebrnih svinja – ”Starfucker”, ”Natrag u garažu” i ”Osjećam se haj” gdje su Psihići pokazali svoj čvrsti rockerski gard iz devedesetih. Dokazi da Psihomodo pop radi i dobre balade pjesme su ”Iste stvari” i ”Ona odlazi”. Najpjevnije publici sigurno su bile pjesme o ženama – ”Donna” i ”Ramona”(gdje se u pjevanju izmjenjivala publika s Gopcem). „Sad smo na osmini koncerta, bumo završili u četvrtak“, istaknuo je frontmen Psihomodo popa nakon sat i pol svirke. Publika je eksplodirala na legendarne ”Ja volim samo sebe”, ”Pinokio” i ”Sexy magazin”, dok se za borbu protiv problema i svakodnevice pobrinula popularna ”Sve će biti u redu”. „Kaj da vam velim? J*benica.“, sretno je izjavio Gobac.
Nakon dva sata, bis je doveo iznenađenja na binu – Gopčevu mladu ekipu iz Voicea koji su razdragano naizmjence ponovili ”Ja volim samo sebe”, ”Pinokija” i ”Fridu” uz potporu mentorice Gine Damjanović i limenog orkestra iz Vodica koji su dodali svježi štih poznatim pjesmama benda. Bend se oprostio od publike bez pratnje, kultnim ”Letećim odredom” i otpratio zaljubljenike rock’n’rolla u zagrebačku noć. „Jako nam je ovo značilo, iskreno vam hvala!“ zahvalio se Gobac i zatvorio svirku u Areni.
Psihomodo pop vješto je izbalansiran – koristi svoj radio friendly zvuk, a pritom ne oštećuje svoju autentičnost. Još su uvijek zabavni i veseli. Još uvijek beskompromisno rockeri s vrhunskom svirkom uživo – draga nacijo, još uvijek se isplati poslušati kompozicije velikog filozofa i humanista Gopca, popraćenih gitarskim notama Brade i tutnjanjem Šparkinog basa te Tinovog ritma i Kuzminog saksa. Psihići – 40 vam je godina tek!