Je Veux napokon dobila priliku zablistati uživo, Jonathani protresli publiku - otvoren Hala Park
Novo mjesto u gradu je Hala Park, otvoreni dio multimedijalnog centra lansiranog u pogon tik pred pandemiju, zbog čega se u njemu uspio održati samo jedan koncert. Još jedna turistička sezona je pred nama, a ove godine dolazi u paketu s dostupnim cjepivom, stoga je optimizam zbog ponovnog otvaranja te povratka u „staro normalno“ sve veći i veći.
Prostor Hala Parka veoma je zanimljivo koncipiran, poprilično je velik i može u standardnim uvjetima primiti popriličan broj ljudi. Velika pozornica uz odličan zvuk pružaju izvrsno glazbeno iskustvo, dok unutar prostora postoje mnogobrojne mogućnosti za popratne ugostiteljske sadržaje. Svakako je mjesto koje se može kreativno iskoristiti na različite načine i postati veoma atraktivno te značajno za kulturno-umjetničke manifestacije u Zagrebu, ali i ostala zabavna događanja. Zagreb je, doduše, prepun ovakvih prostora, a kako i čime će se Hala Park izdvojiti od ostalih, vrijeme će pokazati.
Za dobar doživljaj otvorenja bili su zaduženi Je Veux i Jonathani, koji su nakon dugo vremena dobili priliku svirati pred „većom“ publikom.
Jednako dobro zvuči u baladama i plesnim stvarima, radi se o programu koji ima svoj neprekidan tijek te visoku kvalitetu u svakom trenutku.
Bio je to premijerni solistički nastup fantastične Je Veux, čiji je album “I Glow” na nekoliko strana proglašen albumom godine, dok su velika očekivanja i od skorašnje dodjele nagrade Porin gdje je zaradila čak tri nominacije. Nevjerojatna je Željka Veverec, vokalno naprosto savršena, zvučala je gotovo kao na studijskoj snimci. Njena energija je veoma zarazna, pritom izuzetno pozitivna dok užitak muziciranja ležerno prenosi na publiku koja ju je nagradila velikim aplauzom. Jednako dobro zvuči u baladama i plesnim stvarima, radi se o programu koji ima svoj neprekidan tijek te visoku kvalitetu u svakom trenutku. Velika pozornica jako joj dobro pristaje, a klupska atmosfera također je jedna od opcija u kojoj bi se ovaj materijal jako dobro uklopio. Izuzetno precizni, atmosferični i odlučni, Toni Starešinić, Đuro Dobranić i Igor Dorotić dodatno su naglasili Željkinu kreativnu viziju, obojili je vlastitim umjetničkim otiskom, opet s velikom dozom zajedništva te pregršt emocija. Pritom su se svi vidno dobro zabavili, a Je Veux se pokazala kao jedna od trenutno najboljih aktivnih vokalistica u Hrvatskoj, ali, usudim se reći, i u ostatku regije.
I nakupilo im se energije, stoga su im laganije pjesme djelovale pomalo nespretno, kao da se ne uklapaju među njihove žestoke uspješnice, premda su studijski one itekako kvalitetne i zanimljive.
Od Jonathana je uvijek jasno što se može očekivati – iznimna energija i prepoznatljiv zvuk koji ih na ovim prostorima izdvaja iz mase, a koji su njihovi obožavatelji(ce) jedva dočekali(e) čuti uživo. I oni su jedva dočekali zagrebačku pozornicu nakon višemjesečnog niza tišine. I nakupilo im se energije, stoga su im laganije pjesme djelovale pomalo nespretno, kao da se ne uklapaju među njihove žestoke uspješnice, premda su studijski one itekako kvalitetne i zanimljive. Kontrast je bio mrvicu prevelik, stoga je svakako u budućnosti potrebno poraditi na tome, no Jonathani su u konačnici lokalnoj publici pružili sve ono na što je od njih navikla. Baš onako kako je i nekada bilo, premda s većom distancom.
Možda su napokon-imamo-koncerte kukanja trenutno prepatetična, jer ovakve smo koncerte s distancom imali cijelo vrijeme, dapače, prošle jeseni imali smo i nekoliko „staronormalnih“ koncerata. Stoga, korak po korak. Idemo dalje. Još nekoliko ovakvih pa se s optimizmom uspješno vraćamo na staro. A moglo bi biti zanimljivije nego ikad, jer puno se toga glazbenoga dogodilo u proteklih godinu dana. Je Veux je zakon.
Izvor: www.sound-report.com
Foto: Hala Park/Facebook