18
2021

Eric - I Am Eric

I Am Eric

ERIC - I Am Eric_album_artwork_Universal Music

ERIC je impresivan mladi pjevač iz Koprivnice. Dašak svjetskog pop zvuka u cijelosti i na ovoj razini ozbiljnosti nešto je čime se domaća glazbena scena iznimno rijetko susretala. Kada se tome pridoda razina skladateljske i produkcijske kvalitete, onda je jasno da se radi o iznimno zanimljivom projektu koji bi mogao promijeniti domaći pop zvuk ili jednostavno napokon napraviti svojevrsni proboj na inozemnu scenu.

Doduše, tamo negdje vani konkurencija je uistinu opaka, no ERIC ima potencijala, posebice kada se uzme u obzir činjenica da se radi o kantautoru. I nije neuobičajeno da jedan domaći glazbenik stvara na engleskom jeziku, no do sada je to bio slučaj rezerviran isključivo za alternativne izvođače, s iznimkom J.R. Augusta koji je postigao veliki uspjeh, no i on pripada svojevrsnoj „alternativi“.

“I Am Eric” debitantski je album od jedanaest pjesama kojim se predstavlja publici. Vlastiti autorski potpis obogatio je onim provjerenim , švedskog produkcijskog tima, što uopće nije loša ideja, jer postignuta razina kvalitete i šarm nalik na najveće svjetske zvijezde ovog žanra otvara mogućnost dosezanja široke publike. Dominacija akustične gitare, taktički obogaćena blagim perkusijama i povremenim brass dionicama, uz neizostavan elektronički ritam jedinstvena je kombinacija, dok kroz album stvara fuziju raznih žanrova koji djeluju skladno i uvjerljivo.

Izvrstan vokal, odlične tehnike, dobrog izgovora i lijepe boje učinit će ga prepoznatljivim na ovom području, a ciljana publika definitivno će biti njegovi vršnjaci odnosno vršnjakinje, koje će dalje sazrijevati s njim i prolaziti kroz razne životne faze koje će se dalje održavati na inspiraciju te stvaranje djela, od kojih bi se uskoro mogao izroditi jedan veliki hit. Streaming servisi mu idu u korist, otvaraju mogućnost pristupa inozemnoj publici kojoj će se ovo zasigurno svidjeti, stoga mu je samo nebo granica.

Ovo je tipična pop priča, ispričana na najbolji mogući način, pomalo sheeranovska, koju bi radijske postaje diljem Hrvatske trebale prihvatiti kao sastavni dio njihova etera. Jer zvuče fantastično, u svakom smislu. Od romantičnih balada do plesnih poslastica – ovaj album ima sve. Ispolirano do posljednjeg pop fantastičnog detalja. A zvuči dobro i na hrvatskom jeziku.

Obavezno poslušati.