Nina Badrić i mediteranski glazbeni sentimenti neprocjenjive vrijednosti
Titulom ‘glazbene dive’ danas se može pohvaliti samo nekoliko izvođačica, a Nina Badrić zasigurno je jedna od njih. Poznata kao beskompromisni sinonim za kvalitetu i emociju, njezin baršunast glas jednako snažno pogađa slušatelja u melankoliji bezvremenskih balada, ali i u lepršavim pop hitovima koji gotovo uvijek nose snažnu i optimističnu poruku.
Simbol za kvalitetu, hrabrost i ljubav
Jer, njezin je umjetnički doprinos svojevrsna utjeha, sigurna luka iz koje se izlazi hrabriji i samouvjereniji, uvjeren da nakon kiše uvijek dolazi sunce.
Teško je u kratkim crtama nabrojiti sve uspjehe njezine dugogodišnje karijere, no dovoljno je reći da je riječ o jednoj od najtrofejnijih domaćih glazbenica uz koju su odrastale generacije. Osim kao vrsna interpretatorica, Nina se jasno dokazala i kao uspješna autorica.
Inspiracija je mnogima, i glazbenicima i slušateljima, oduvijek uzor i simbol za kvalitetu, hrabrost i ljubav. Premda rođena Zagrepčanka, posebnu ljubav oduvijek gaji prema Dalmaciji, stoga nije rijetkost da slobodne trenutke provodi u miru sunčanog Hvara, uživajući u miomirisu morskog bilja i umirujućim zvukovima valova; dok zvuci najvećih hitova Splitskog festivala imaju posebno mjesto u njenom srcu.
https://www.youtube.com/watch?v=gv6cDwrYhPg
Autentičnost mediteranskog festivala
Upravo se zato tek prošle godine odlučila na vrlo izazovan te za nju odgovoran korak – poseban koncert na splitskom Peristilu. Od glazbenih sentimenta koje nosi u duši, načinila je bisernu ogrlicu koju čine perle jedanaest velikih pjesama, velikih autora i velikih interpretatora te ih podijelila u obliku live albuma Peristil Sentimenti.
Fotografije s koncerta danas su uspomena na poseban ambijent koji je zasigurno dodatno utjecao na atmosferu te dao poseban značaj samoj interpretaciji.
Nina je program odlučila otvoriti pjesmom “Bez tebe” u originalnoj izvedbi Olivera Dragojevića, davne 1992. godine, a koju autorski potpisuje legendarni Zdenko Runjić.
Uz izvrstan je bend uspjela dobiti autentični mediteranski štimung te vratiti publiku u zlatne festivalske godine. Tako je još jednom potvrdila koliko je ovaj izričaj postojan, upečatljiv i snažan u interpretaciji. Među desecima vrhunskih pjesama, zasigurno je bilo teško napraviti uži izbor najboljih, no one kojima je život udahnuo Oliver, našle su posebno mjesto na programu.
I on je sam, kako je Nina oduševljeno izjavila na rubu suza u izvedbi “Skalinade” (Zdenko Runjić), sigurno bio prisutan te večeri u nekom obliku te je zasigurno ponosno pratio izvedbu pjesma “Romanca” (Zdenko Runjić/Tomislav Zuppa), “Skalinada” (Zdenko Runjić), “Ništa nova” (Zdenko Runjić/Jakša Fiamengo) i završnu “Nokturno” (Zdenko Runjić/Jakša Fiamengo) koja je bila izuzetno nabijena emocijama za sam kraj ove posebne večeri na kojoj je Nina usput proslavila i rođendan, i to na najbolji mogući način.
Ni nakon na stotine održanih koncerata nije mogla sakriti tremu, s obzirom na to da je za nju ta večer imala poseban značaj, nemjerljiv sa svim do sada postavljenim izazovima, a imala ih je mnogo. Godinu i pol nakon spektakularnog nastupa u Areni Zagreb, suočila se s kritičnom splitskom publikom koja ju je nagradila glasnim ovacijama, a ona je teško susprezala suze koje su te večeri rekle više od riječi i od pjesme.
Bile su ogoljenje iskrene umjetničke duše na pozornici, trenutak koji samo najveća djela mogu potaknuti u čovjeku, djela koja su obilježila prošlost, koja nam stvaraju sadašnjost i kojima ćemo se uvijek vraćati u budućnosti.
Počast glazbenoj baštini legendarnih autora
Veliko i bogato glazbeno nasljeđe će na pozornici u budućnosti zasigurno prenositi mladi glazbenici koji su tek na početku karijere, no ostvarili su značajan rezultat te stekli povjerenje publike. Nina ih je otvorena srca ugostila na pozornici, a oni su opravdali njezino povjerenje.
Albina u pjesmi “Četiri stađuna” (u originalnoj izvedbi Meri Cetinić; autori Zdenko Runjić/Tomislav Zuppa), Matija Cvek u pjesmi “Neka noćas dođu svi” (u originalnoj izvedbi Tonyja Cetinskog, autori Guido Mineo/Robert Pilepić) te Lorena Bućan u pjesmi “Romanca” (u originalnoj izvedbi Olivera Dragojevića; autori Zdenko Runjić/Tomislav Zuppa).
Osim navedenih, Nina je večer obogatila i djelom Arsena Dedića, pjesmom “Vraćam se”.
Bila je to večer za pamćenje te bi uistinu bila šteta da nije ostala zauvijek zabilježena u obliku live albuma. Sentimenti su tako sada dostupni svakom kao svojevrsni homage djelima, autora i glazbenika koji su zadužili povijest domaće zabavne glazbe, a dragulje predstavili upravo na Festivalu zabavne glazbe Split.
Mediteranski festivalski šarm upriličili su aranžmani Filipa Gjuda uz izvrstan prateći bend i jedna, jedina, jedinstvena Nina Badrić kao sinonim čiste emocije i kvalitetne interpretacije.
Glazbeni trijumf pod zvjezdanim splitskim nebom i počast glazbenoj baštini legendarnih autora čija će djela će živjeti vječno.