Zbor HRT-a
Tomislav Fačini, dirigent
Danijel Detoni, klavir
Monika Cerovčec, sopran
Natalija Kralj, sopran
Nikolina Virgej Pintar, alt
Martina Borse, alt
Johannes Brahms: Liebeslieder-Walzer, op. 52, za zbor i klavir
1. Rede, Mädchen, allzu liebes
2. Am Gesteine rauscht die Flut
3. O die Frauen, o die Frauen
4. Wie des Abends schöne Röte
5. Die grüne Hopfenranke
6. Ein kleiner, hübscher Vogel
8. Wenn so lind dein Auge mir
9. Am Donaustrande
10. O wie sanft die Quelle
11. Nein, es ist nicht auszukommen
12. Schlosser auf, und mache Schlösser
13. Vögelein durchrauscht die Luft
14. Sieh, wie ist die Welle klar
15. Nachtigall, sie singt so schön
16. Ein dunkeler Schacht ist Liebe
18. Es bebet das Gesträuche
Béla Bartók: iz Osam mađarskih narodnih pjesama, Sz. 64, za glas i klavir
Asszonyok, asszonyok, had’ legyek társatok
Fekete főd, fehér az én zsebkendőm
Istenem, Istenem, áraszd meg a vizet
Lili Boulanger: Les Soleils de Septembre, za zbor i klavir
Béla Bartók: iz 20 Mađarskih narodnih pjesama, Sz. 92, za glas i klavir
A tömlöcben
Béla Bartók: Az éjszaka zenéje / Noćna glazba, iz ciklusa Szabadban / U prirodi, Sz. 81, za klavir
Lili Boulanger:
Les Sirènes, za sopran solo, zbor i klavir
Hymne au soleil, za alt solo, zbor i klavir
Béla Bartók: iz Mađarskih pjesama, Sz. 33, za glas i klavir
Elindultam szép hazámbul
Béla Bartók: iz Dedinské Scény, Sz. 78, za glas i klavir
Svatba
Béla Bartók: Četiri slovačke narodne pjesme, za zbor i klavir
Svadbena pjesma iz Ponika
Pjesma žeteoca iz Hiadel’a
Pjesma za ples iz Medzibroda
Béla Bartók svoje je cikluse mađarskih pjesama, iz kojih ćemo čuti izbor za solo glas i klavir odnosno zbor i klavir, započeo 1904., kada je, nadahnut pjevanjem djevojke iz Transilvanije, odlučio da će „prikupiti najljepše mađarske narodne pjesme i uzdići ih, dodajući im najbolju moguću klavirsku pratnju, do razine umjetničke pjesme“. Budući da je većinu stvaralačkog vijeka posvetio prikupljanju, proučavanju i bilježenju folklorne građe, njegov skladateljski izričaj odražava utjecaje tih spoznaja. Kao neumoran sakupljač i proučavatelj narodne glazbe, osim za mađarsku, pokazivao je veliko zanimanje i za druge folklorne tradicije, veliku pažnju pridajući i rumunjskoj, bugarskoj, srpskoj, hrvatskoj, slovačkoj, turskoj, sjevernoafričkoj… Primjer su Četiri slovačke pjesme za zbor i klavir iz 1917. godine.
Prva žena koja je osvojila prestižnu nagradu Prix de Rome Pariškog konzervatorija (1913.), Lili Boulanger, pokazala je neizmjeran talent za glazbu već u dobi od dvije godine. Zahvaljujući glazbeničkoj obitelji, rano je počela glazbeno obrazovanje, no još veći utjecaj na njezin život imalo je njezine slabo zdravlje; u veljači i ožujku 1918. diktirala je sestri Nadiji svoje posljednje djelo. Preminula je 15. ožujka iste godine ne navršivši 25 godina. Njezin nevelik opus, u kojemu važan dio zauzimaju djela za zbor, ostao je u sjeni stvaralaštva Mauricea Ravela i Claudea Debussyja, iako se njezin izričaj, svojim specifičnim jezikom, raznolikosti boja, metaforama i odabranom poezijom, može svrstati među najupečatljivije umjetničke izraze razdoblja impresionizma.
Pojedinačne ulaznice dostupne su na ulaznice.hr i na blagajni Laube dva sata prije početka koncerta.
Izravni prijenos na Trećem programu Hrvatskoga radija.