U društvu skladatelja: Matej Meštrović
Naš vječno živahni dječak, neumorni skladatelj i pijanist Matej Meštrović, nekadašnje “čudo od deteta” i uoči 53. rođendana ne libi se dohvatiti našeg studijskog rekvizita, retro “medeka”, kako bi se proustovski prisjetio svojih prvih skladateljskih iskustava.
Imao je jedva šest godina kada je snimio svoju prvu improvizaciju naziva U moru šum koju bi, kako kaže, i danas potpisao. Tu je sve – urođeni osjećaj za razradu teme i formu, njegova prepoznatljiva intuitivnost melodija i ritmička pulsacija. Nije dopustio da njegov nesputani talent ukalupe školovanje ni studij (nikad nije stekao diplomu niti pohađao privatne satove iz kompozicije, za sve zahvaljuje tzv. “funkcionalnoj glazbenoj pedagogiji” Glazbenog učilišta Elly Bašić) i zauvijek je zadržao energičnu, radosnu, dječačku narav.
Tomu je kumovala i njegova karijera u statusu freelance skladatelja nekomercijalne glazbe koji se nikada ne može opustiti, bez bolovanja i godišnjeg odmora, uz svakodnevan rad od 12-14 sati. Za sebe kaže da ne diže revolucije, ali je uvijek izvan sistema, izmišljajući nove projekte i načine njihove realizacije. Otkrio je način kako preživjeti isključivo od pisanja glazbe “za samoga sebe”, koju izvodi kao pijanist bilo solistički, bilo uz komorne i orkestralne sastave.
U naš serijal stiže netom nakon snimanja svoje nove skladbe Pleter u Londonu uz Londonski simfonijski orkestar i nastupa na Svjetskoj izložbi EXPO2020 u Dubaiju gdje je predstavljao Hrvatsku uz kolegu Bornu Šercara na flašofonu. Uz ta najnovija iskustva povezuje i sjećanja na nedavna gostovanja u New Yorku i u Kini , tako da je njegova pozicija ispod karte svijeta u našem studiju u slučaju tog svjetskog putnika sasvim opravdana.