Izdavačka kuća PDV slavi svoj 11. rođendan
Simbolično, na Dan mrtvih, 1. 11. 2013., započela je s radom PDV diskografska kuća, koja svojim djelovanjem pokušava revitalizirati domaću glazbenu scenu. U svojoj suštini label drži svojevrstan stav, između ostalih taj je da se u trenucima umiranja diskografije s tim mogu baviti samo zaljubljenici bez kompromisa, pogotovo kada je riječ o nezavisnoj sferi izdavaštva.
Od 2. 11. do 9. 11., svi kupci u PDV prodavaonici ploča u Međimurskoj 21, na 1. katu Pločnika, ostvaruju 20% popusta na sva PDV izdanja!
Motivirani ljubavlju prema gramofonskim pločama članova tima od malih nogu, pogotovo u doba koje obilježio značajan pad prodaje fizičkih nosača zvuka, pokrenut je PDV tj. Prekomjerna Doza Vinila. Ponajprije da bi pomogli i izdanjima dodatno osnažili i promovirali domaću i regionalnu nezavisnu scenu, stilski neodređeni, objavljujući ono što smatraju među ponajboljim ostvarenjima, u startu frustrirani znajući da ne mogu stići baš sve. Unatoč predviđanjima da će dominacijom downloada i streaminga fizički mediji polako nestati, PDV je – i to ne jedini – danas sve jači, objavivši u minulom razdoblju više od 80 izdanja, te nekolicinu singlova, od kojih je gotovo pola izdanja do sada rasprodano.
Uz dominaciju vinila kao medija, PDV dakako objavljuje i na drugim formatima i oblicima produciranjima, pa je istovremeno ili ubrzo nakon zaslužio i inačice:
PDV – Puna Digitalna Vreća – za digitalna i CD izdanja, kao i
PDV – Pakleno Dobar Video, za produkciju video spotova i ostalih video materijala.
Uz do sada objavljena izdanja, do kraja godine stižu novi albumi Ivana Komlinovića i Plazmaticka, a kroz rođendanski mjesec i najave novih izdanja koja se očekuju u 2025. godini!
Dosadašnjim radom PDV se prometnuo u jednu od agilnijih nezavisnih izdavačkih kuća, s naglaskom na izdanja regionalnih izvođača raznolikih žanrova i stilova. Izvođači iz sfere dub, punk, hip-hop, rock, hardcore, alternative, jazz, world music te elektronskog izričaja našli su izdavački dom svojim glazbenim djelima.