27
svi
2025
Vijesti

Četvrtak, 29. svibnja

Signal.Noise.Glitch.Ritual na Sceni Ribnjak

SIGNAL.NOISE.GLITCH.RITUAL na Sceni Ribnjak

share

Eksperimentalni glazbeni događaj koji okuplja tri međunarodna ansambla koji publici nude tri izrazito različita pristupa suvremenoj elektroakustičnoj glazbi, tri intenzivna audiovizualna iskustva i distruptivne estetike kroz pankerski DIY pristup.

Singapurski B-L Duo donosi provokativne izvedbe za MIDI klavijature i video, balansirajući između klasične virtuoznosti i suvremene drskosti. Zagrebački NAE Collective razvija slojevite intermedijalne interpretacije partitura suvremenih skladatelja u kojima se spajaju live elektronika, akustični instrumenti, video i performans. Pariški F.l.o.c.k.-L.a.b eksperimentira s distopijskim glitč-estetikama i kolektivnim procesima u realnom vremenu.

Njihovi su nastupi ritualno istraživanje elektroakustike, multimedije i kolektivno eksperimentiranje kroz prostore umjetničke slobode, kreirajući događaj koji slušanje pretvara u višedimenzionalno, imerzivno iskustvo gdje se umjetnost doživljava istodobno kao prostor slobode, dijaloga i senzorne transformacije.

Program:
B-L duo

Bertram WEE: my body, broken for your amusement za MIDI klavijature (12′)
Sarah NEMTSOV arr. Bertram WEE: NUN IV za MIDI klavijature i video (13′)
Christoven TAN: Cam11us za MIDI klavijature i video (12′)

NAE collective

Igor C. Silva: Smart alienation za ansambl, elektroniku i video (8’)
Jug Marković: Tattoo za violončelo, elektroniku + video (Goran Nježić) 15”
Simon Kanzler: The Fabrication of Nature za violončelo, udaraljke, elektroniku i video (Goran Nježić) (10’)
Tomislav Oliver: Sjećanja na Kowloon za bass klarinet, elektroniku i video (Goran Nježić) (8’)

F.l.o.c.k.-L.a.b

Matias Giuliani and Silvina Zicolillo: Letter to my mother za ansambl, elektroniku i video (15’)
Michael Maierhof: Splitting 5 za ansambl, elektroniku i video (13’)
Francisco Uberto: _a.7._D!Y_f1L!//9’T.🦄 za ansambl, video i elektroniku (7’)

O izvođačima:

B-L duo (Singapur)

B-L Duo je singapurski duo koji čine Bertram Wee i Lynette Yeo, poznati po svom nekonvencionalnom pristupu suvremenoj glazbi. Osnovani 2013. godine na Royal College of Music u Londonu, duo je stekao reputaciju izvođača koji pomiču granice klasične glazbe, često izvodeći djela koja su na rubu “pristojnog” ukusa.

B-L Duo je dobitnik prestižne nagrade Royal Over-Seas League Competition u kategoriji ansambla 2017. godine. Njihove izvedbe karakterizira upotreba raznovrsnih instrumenata, uključujući električne klavijature, melodike, igračke instrumente i vokalne efekte, čime stvaraju jedinstvene zvučne pejzaže. Nastupali su na međunarodnim festivalima poput MaerzMusik u Berlinu i Huddersfield Contemporary Music Festivalu.

Kritičari su ih opisali kao “dvoje istinskih virtuoza koji izvode klavirske podvige koji oduzimaju dah s takvom lakoćom” , dok su njihove izvedbe hvaljene zbog “neumoljivo brzih, glasnih i precizno pikseliziranih bura buke” . B-L Duo nastavlja istraživati granice suvremene glazbe, donoseći publici iskustva koja su istovremeno izazovna i očaravajuća.

NAE collective

NAE je zagrebački kolektiv i ansambl osnovan 2022. godine, okupljen oko skladatelja, instrumentalista i video i novomedijskih umjetnika koji djeluju na sjecištu eksperimentalne glazbe, zvučne umjetnosti i multimedijalnih izvedbi. Članovi kolektiva uključuju Tomislava Olivera, Vida Veljaka, Filipa Merčepa, Branimira Norca, Gorana Nježića i Boya van Ooijena.

Kolektiv djeluje kroz intenzivnu suradnju među svojim članovima, ali i s drugim umjetnicima, razvijajući projekte koji spajaju live elektroniku, zvučnu i vizualnu amplifikaciju izvođača, suvremeni video, animaciju i dizajn svjetla. Važnu ulogu u izvedbama ima improvizacija, omogućujući spontanu i dinamičnu interakciju umjetnika s medijima.

Među recentnim projektima ističe se “Nature Amplified”, multimedijalna izvedba inspirirana ekologijom, prirodnim procesima i sonifikacijom bioloških podataka, te “Impossible Spaces: Memories of Kowloon”, audiovizualno djelo koje istražuje urbanističke heterotopije. Njihove izvedbe istražuju granice između prirodnog i artificijelnog, akustičkog i elektroničkog, pozicionirajući ih kao jednu od najzanimljivijih novih platformi za intermedijalnu i eksperimentalnu umjetnost u regiji.

F.l.o.c.k.-L.a.b

F.l.o.c.k.-L.a.b
_r3al.time//r3al.arts//r3al.signal < P.a.r.i.s.-based.ensemble—5.units.processing.m.u.l.t.i.m.e.d.i.a.c.o.n.s.c.i.o.u.s.n.e.s.s only.2k+.expressions.loaded. W.e.design.situations—not.just.pieces_🦄_ C.u.r.a.t.e.—don’t.c.o.n.s.u.m.e__[] :::formats.run_on.collab.protocols::: B.r.e.a.t.h.i.n.g.across//stages>>zones>>timeslices
G.l.i.t.c.h.a.r.t__P.o.s.t-D.i.g.i.t.a.l__B.i.o-D.r.a.m.a
C.r.o.s.s-M.o.d.a.l.i.t.y == V|A.SYNC
c.o.m.put.//g—d.i.g.it.allllll
Flock-Lab == w.i.n.d.o.w_s.y.s.t.e.m
booting.for.the.young//curious//noise-sensitive
Audience.as.co-processor > feed.the.loop >
H.u.n.g.r.y.f.o.r.n.o.w._

Francisco Uberto – umjetnički voditelj, el. gitara, live elektronika
Giovanna Sevi – violina
Takahiro Katayama – klarinet
Camille Schneegans – Flauta

Moglo bi Vas zanimati