14
srp
2025
Vijesti

11. izdanje u Splitu

Ultru pratilo milijun ljudi iz cijeloga svijeta, a predstavljen i novi Hajdukov dres

Ultra Europe / press

Ultra Europe / press

share

Više od 150.000 posjetitelja iz više od 120 zemalja svijeta, više od 80 izvođača raspoređenih na četiri pozornice, milijuni online gledatelja i tri dana nevjerojatne energije – tako izgleda bilanca jedanaestog izdanja festivala ULTRA Europe, koji se od 12. do 14. srpnja održao na stadionu Park Mladeži u Splitu.

Tijekom tri dana, ULTRA LIVE stream pratilo je više milijuna gledatelja diljem svijeta, a društvene mreže festivala bilježile su rekordnu interakciju već tijekom prve večeri, potvrđujući globalni doseg događanja.

Na glavnoj pozornici izmjenjivali su se najveći svjetski DJ-i – Tiësto, Armin van Buuren, Martin Garrix, Hardwell, Alesso, Afrojack, Steve Angello, John Summit i brojni drugi. Svaki od njih donio je vlastiti pečat, ali trenutak koji je zasigurno obilježio cijeli festival bio je iznenadni zajednički nastup Garrixa i Alessa, kada su premijerno predstavili novu pjesmu „Inside Our Hearts“.

Svaki je od njih ponudio verziju zvuka koji publika na ULTRI očekuje i traži – prepoznatljive setove s jakim vizualnim identitetom. Jedan od zapaženijih trenutaka bio je nenajavljeni zajednički nastup Garrixa i Alessa, kada su prvi put predstavili novu suradnju “Inside Our Hearts”. Reakcija publike bila je burna, a cijeli dojam dodatno su pojačali vizualni efekti i pirotehnika koji su standardni dio festivalske produkcije.

Ultra Europe / press

Ultra Europe / press

Elektronika i Hajduk

Paralelno s glavnom pozornicom, RESISTANCE stage ponudio je potpuno drugačiju, mračniju i intimniju dimenziju festivala. Techno velikani poput Carla Coxa, Solomuna, Amelie Lens, ARTBAT-a, Adama Beyera (koji je ove godine nastupio u posebnom B2B setu s Mau P-em), Brine Knauss i Ginchyja stvarali su atmosferu dubljeg uranjanja u zvuk, često do ranih jutarnjih sati. RESISTANCE je i ove godine opravdao status omiljene destinacije za ljubitelje underground zvuka.

Zanimljiv trenutak dogodio se i u zoru prve večeri festivala, kada je pred tisućama posjetitelja predstavljen novi dres Hajduka – uz svjetlosne efekte, glazbu i euforiju, što je još jednom potvrdilo koliko je ULTRA postala platforma ne samo za glazbu, nego i za lokalnu kulturu i zajednicu. Sličnu simboliku nosio je i nastup domaćeg DJ-a Joe2Shinea na glavnoj pozornici, nakon deset godina kontinuiranog nastupanja na festivalu – dokaz da predanost i kvaliteta itekako mogu pronaći put do svjetla reflektora.

Nakon tri dana spektakla u Splitu, ULTRA Europe seli na otoke u sklopu tradicionalnog Destination ULTRA tjedna. U nedjelju, 14. srpnja, na Braču se održao RESISTANCE Brač u klubu 585, dok danas, u ponedjeljak, 15. srpnja, posjetitelji uživaju u dnevnom partyju ULTRA Beach Brač u ekskluzivnom Olife Beach Clubu u Milni. Tjedan će zatvoriti RESISTANCE Vis u utvrdi Fort George, u utorak, 16. srpnja.

Ultra Europe / press

Ultra Europe / press

U jednaestom hrvatskom izdanju, ULTRA Europe je još jednom potvrdila status globalnog događaja koji okuplja međunarodnu publiku i definira ljeto u Splitu.  Njegov utjecaj širi se daleko izvan festivalskog prostora: postao je simbol sezonske turističke kulminacije, mjesto susreta raznolikih kultura i nezanemariva stavka na ekonomskoj mapi grada.

Moderna produkcija

Split se i ove godine pokazao kao grad sposoban nositi logistički i infrastrukturni izazov ovog formata, dok ULTRA Europe nastavlja funkcionirati kao pokretna kulisa visokobudžetne produkcije. Tehnički aspekti festivala i dalje su na razini najspektakularnijih svjetskih događanja – monumentalni LED ekrani, laserski show, topovi s CO₂ efektima, sinkronizirana pirotehnika i složena svjetlosna koreografija stvarali su ambijent koji ujedno podsjeća na koncert, kazalište i tehničku demonstraciju mogućnosti suvremene audiovizualne industrije.

Iza organizacije stoji tvrtka MPG, osnovana 1997. u Zagrebu, kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji sa stručnim timom koji broji više od 350 stalnih zaposlenika. 2004. godine tvrtka MPG se širi osnivajući specijaliziranu tvrtku MPG Live koja organizira te promovira najveća glazbena događanja u regiji garantirajući najviše globalne standarde i vrhunsku produkciju poput festivala MTV Summerblast, Umagination, Big Beach, koncerata Justina Biebera, Stinga, Will Smitha i Simple Mindsa. MPG Live je od 27.04. 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA EUROPE koji se u svom osmom izdanju održava u Splitu, na braču, Hvaru i Visu od 8. do 13. srpnja 2022. godine.

Ultra Europe / press

Ultra Europe / press

Moglo bi Vas zanimati