12
pro
Izvještaj

Električni orgazam u Tvornici kulture - povratak u staro normalno

Električni orgazam

Električni orgazam /Bojan Mušćet

share

Beogradski rokeri koncertom su obilježili 40 godina najvažnije kompilacije na ovim prostorima – Paket aranžman, podsjetivši na razdoblje novog vala u furioznom finišu svog nastupa, uz prigodne obrade pjesama Šarla Akrobate i Idola

Nastup Električnog orgazma u zagrebačkoj Tvornici u subotu, 11. prosinca spajao je dva koncepta: band je najavio nastup kako bi obilježio 40 godina najvažnije kompilacije na ovim prostorima – Paket aranžmana (Električni orgazam ostao je jedini aktivni band s te kompilacije, Šarlo Akrobata i Idoli davno su umirovljeni), dok je dijelu zagrebačke rock publike to bio povratak na klupski koncert. S urednom provedbom epidemioloških mjera u Tvornici se skupilo oko 700 raspoloženih fanova.

Za razliku od žestokoga juvenilnog naboja na koncertu Z++ u istom prostoru prije tjedan dana, rock publika ipak je bila ponešto umjerenija, a tek se na kraju sasvim opustila. Dojam je da su mnogi došli u Tvornicu ovisnički željni koncerata, ali ne zanemarujući činjenicu da pandemija neumitno hara.

No, upravo možda zbog prevelikog očekivanja publike, a možda i zbog emotivnog pražnjenja dvije večeri ranije na pozornici Kombak dvorane u Beogradu kad je Električni orgazam s gotovo identičnom set listom upriličio nastup s gostima u povodu 40 godina djelovanja, dvosatni koncert u prvom dijelu nije pružio mnogo više od rutinski izvedene svirke.

Električni orgazam

Električni orgazam/Bojan Mušćet

Štoviše, u prvih pola sata band nije uspio naći poveznicu s publikom, pauze između pjesmama i uštimavanje instrumenata bili su predugi, a očito nešto nije štimalo ni s monitorima. Tek je na izvedbi skladbe ”Kapetan Esid” band uspio iz faze tonske probe preći u koncertni mod i izazvati snažniju reakciju.

Pomogle su pjesme ”Bio sam loš” i ”Spojimo se sad” u funky maniru, no publika je na svoje, zapravo, došla tek nakon sat vremena kad je Električni orgazam superiorno izveo tercet pjesama s albuma Distorzija: ”Debela devojka”, ”Ne postojim” i ”Ja sam težak ko konj”. Osobito oduševljenje izazvala je izvedba skladbe ”Ne postojim’, pretpostavljam zbog stiha ‘A kada misliš da je kraj/Ja kažem daj bejbe daj’ iskorištenog za jedan od poznatih jingleova među publikom nikad prežaljenog Radija 101.

Na kraju nastupa Električni orgazam zvučao je raspoloženo, ujedno snažno izvevši set pjesama s prvog albuma te sve tri njihove uspješnice s Paket aranžmana: razornu ”Vi”, kultnog ”Zlatnog papagaja” i efektno prearanžiranu skladbu ”Krokodili dolaze”. Poslastica za publiku bile su obrade pjesma Idola i Šarla Akrobate s Paket aranžmana: ”Plastika” i ”Mali čovek” izvedene snažno i uvjerljivo.

Električni orgazam

Električni orgazam/Bojan Mušćet

Kraj je pripao poletnoj petminutnoj verziji pjesme njihovog klasika ”Nebo”. Na bisu su izveli nepogrešive uspješnice ”Igra rokenrol cela Jugoslavija” i ”Kako bubanj kaže” da bi zaključili u mirnijem tonu s Giletovom pjesmom ”Svečane bele košulje” koju je u originalu otpjevala Anica Dobra u filmu Crni bombarder.

Gile je najavio da će se sa zagrebačkom publikom vidjeti ponovo, što je prigoda i za uvjerljiviji nastup kakvih je dosad bilo nebrojeno mnogo. U tom je smislu Električni orgazam u četiri desetljeća i razmazio publiku, koja uvijek očekuje eksplozivan nastup i snažnu interakciju. Drugi dio koncerta u Tvornici odgovarao je njihovim očekivanjima, a Električni orgazam pokazao kako se i dalje sa Zagrebom voli javno.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Glazba.hr (@glazba.hr.portal)

Moglo bi Vas zanimati

Više od autora