19
2021

Jamajkanska poveznica Brain Holidays - vrhunsko ostvarenje za dva desetljeća karijere

Brain Holidays - Jamaican Connection

Četrdeset i dvije minute koje su nam svima ovih dana prijeko potrebne. Samo pozitiva i dobre, popularno je reći, visoke vibracije u najboljem što reggae trenutno u regiji, ali i šire, nudi.

Iako je to bio svojevrstan dar samima sebi, nikako nisu zaboravili darivati i slušatelje ugodnim zvukom najviše kvalitete. Put ih je odveo na Jamajku, u Kingston te legendarni studio Tuff Gong, kojeg je osnovao ni manje-ni više nego Bob Marley. Doza velikog poštovanja očita je u finalnom proizvodu, jer svaki je takt pomno planiran, detaljno produkcijski, skladateljski i izvedbeno ispoliran, no također prepun sirovih i iskrenih osjećaja.

Njihova kuća ispunjena je veoma ugodnim ritmom na koji je jednostavno nemoguće ostati ravnodušan, čak i ako niste poklonik žanra. Izvrsna rješenja stvorila su kompaktnu cjelinu koja će se svidjeti mnogima, pogotovo u ove dane napetosti i neizvjesnosti.

Razina umjetničkog dosega ovog albuma visoka je, premda su stvari poprilično jednostavne. Napravljen je izvrstan sklad između standardne tematike mira, ljubavi, utjehe i pozitivnih vibracija s laganom dozom sarkazma i opaske na trenutno stanje društva te određene sociološke fenomene. U tome su im se pridružili Kandžija i Alejuandro Buendija koji su svojim doprinosom zaslužni za dodatnu dinamičnost te zanimljiva lirička rješenja. Radi se o svojevrsnom reality checku između utopističkih stihova koji svojim optimizmom istovremeno djeluju kao utjeha, ali i kao još uvijek daleki i nedosanjani san.

Njihova kuća ispunjena je veoma ugodnim ritmom na koji je jednostavno nemoguće ostati ravnodušan, pa čak i ako niste poklonik žanra. Izvrsna rješenja stvorila su kompaktnu cjelinu koja će se svidjeti mnogima, pogotovo u ove dane napetosti i neizvjesnosti.

Razina umjetničkog dosega ovog albuma je visoka, premda su stvari poprilično jednostavne. Napravljen  je izvrstan sklad između standardne tematike mira, ljubavi, utjehe i pozitivnih vibracija s laganom dozom sarkazma i opaske na trenutno stanje društva te određene sociološke fenomene. U tome su im se pridružili Kandžija i Alejuandro Buendija koji su svojim doprinosom zaslužni za dodatnu dinamičnost te zanimljiva lirička rješenja. Radi se o svojevrsnom reality-checku između utopističkih stihova koji svojim optimizmom istovremeno djeluju kao utjeha, ali i kao još uvijek daleki i nedosanjani san.

Od glazbenih gostiju svoj su trag ostavili i regionalna legenda Hornsman Coyote kojeg su, kako stoji u službenom priopćenju, slučajno susreli na Jamajci; Italee i Brico. Italee je poznata jamajčanska glazbena zvijezda koja je donijela autentičnost zvuka i izvedbe na svjetskoj razini u pjesmi „Petar Pan“, dok je Brico obogatio pjesmu „Kuća puna ritma“, prvi singl objavljen nakon povratka iz toplih i mirnih krajeva u kaos zagrebačkog pandemijskog proljeća.

Na kraju, slušatelju preostaje samo mantrički ponavljati stihove ovih pjesama te dopustiti da ga obuzmu pozitivne vibracije. Veliko slavlje dva desetljeća karijere tako je obilježeno fantastičnim izdanjem koje zaslužuje samo pohvalu jer je ovo jedan veliki odmor za mozak, predah od bizarnosti svakodnevice i ohrabrenje za svaki naš daljnji korak uz nadu u bolju budućnost. Mir i ljubav svima.