21
2021

Dođi na party, TTM časti - "Litnji lipi EP" - tri ljetne poslastice uz koje morate zaplesati

TTM - lipi litnji EP

Da je TTM koktel, kakvog bi bio okusa i, najvažnije, koji bi efekt postigao? Uh, bila bi to veoma kompleksna mješavina, savršena kombinacija onog što trebate i za čim žudite, recept za opuštanje te uživanje na veoma elegantan, sladak, decentan, na trenutke, umjeren način.

Baš onako kako je najbolje, u duhu najluđih tuluma koji postaju najljepša uspomena, ali onih bez srama, susramlja ili sličnih nuspojava. Gospodski, a opet divlje, s kišobrančićem serviran, ovaj put u obliku „Lipog litnjeg EP-a“, koji na prvi dan najoptimističnijeg ljeta 2021., donosi tri glazbene poslastice.

TTM jedan je od najperspektivnijih hip-hop sastava u regiji, no njihov debitantski album, nažalost, nije zaživio onako kako zaslužuje jer je objavljen nesretne 2020., stoga – ako krenete s ovim EP izdanjem, vratite se unatrag i uđete u „Kabare“, nećete pogriješiti. Ukoliko do sada već niste uživali u njihovom opusu, krajnji je trenutak da se upoznate s kreativnim rješenjima Boge i Parija, dvojice splitskih šaljivdžija koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim.

Nek je svega (ili swaga), nek je veselja, ljeto je i službeno krenulo. Zapleši u latino ritmu na mediteranski način – čudnoj, ali izuzetno dobroj kombinaciji koja će oduševiti široke mase, jer ovo je klasičan hip-hop s jednim popularnim twistom. U jednom od sljedećih koraka svakako bi trebali izbaciti jednu čednu i nevinu pjesmicu, čisto radijskog etera radi, čiji format u potpunosti glazbeno zadovoljavaju. Za to je zaslužan fantastičan producent Mihovil Šoštarić, poznatiji kao Lockroom iz studija Republika koji potpisuje miks i master. No, pomalo, baš kao što i naziv jednog od tri njihova ljetna glazbena dragulja sugerira, a slavi jedno posebno, tradicionalno, specifično i prepoznatljivo stanje uma, ono južnjačko, mediteransko. Upravo kao „Lagan sam“, pjesma koja ima izuzetno hitoidan karakter.

Nevjerojatni su glazbeni detalji koji su kao u šali postavljeni na određena mjesta, zvuče toliko dobro i uvjerljivo, na najvišoj razini produkcijske kvalitete te zadržavaju slušateljevu pažnju. Na površini jednostavni, omogućuju laganu zabavu, a ako zaronite malo dublje, možete pronaći mnogobrojna skrivena blaga koja će vas zasigurno oduševiti, ali i nasmijati. Slična je situacija i u liričkoj dionici, gdje su zadržali prepoznatljiv autorski otisak i prilagodili ga najvrelijem te najopuštenijem godišnjem dobu. A i zapjevali su…

Bit će zanimljivo ovo čuti uživo na jednom od ljetnih festivala, jer uz ovaj dvojac iz Gršinog Blockstar Digitala dobar je provod zagarantiran. A materijal, kao stvoren za zabavu na plaži ili bazenu. Dok flamingo i jednorog bezbrižno plove…A ti, što čekaš? Upadaj na žurku!