Počeo treći Croatia Beach Music Conference
Tajna uspjeha u glazbenoj industriji kao spoj tradicionalnih i modernih tehnologija te stilova upravljanja
Koliko je važna podrška profesionalnih udruženja i institucija, koji su organizacijski i logistički izazovi koje nose destinacije glazbenih događanja, uspješne prakse u glazbenom menadžmentu te najnoviji tehnološki dosezi koji transformiraju glazbenu industriju bile su ključne teme prvoga dana trećeg izdanja konferencije Croatia Beach Music, koja se održava u klubu Noa na poznatoj plaži Zrće na otoku Pagu.
U organizaciji Noa grupe i BSH Eventsa konferencija je okupila mnogobrojne stručnjake iz domaće i inozemne glazbene industrije kako bi razmijenili iskustva i povezali se te tako unaprijedili vlastito poslovanje uz mnogobrojne zanimljivosti i informacije koje su mogli saznati na panel raspravama koje je moderirala Ida Prester.
„Ovo je već treća godina, što pokazuje da je ovo jedan uspješan projekt. Na pokretanje konferencije potaknulo nas je vrijeme pandemije kada je industrija zabave bila u strahu za svoje poslove. Osjetili smo potrebu da se glazbena event zajednica nađe na jednom mjestu, podijeli svoja iskustva i da dođemo do najboljeg rješenja za sve izazove koji su se tada događali. Ove godine posebno ćemo govoriti o sigurnosti ljudi i okoliša u ovoj industriji, dolaze nam stručnjaci iz tih područja. Također smo dodali zanimljiv panel o marketingu, odnosima s javnošću i tehnologijama, odnosno njihovoj primjeni, što je potaknulo ljude i iz drugih industrija da posjete konferenciju i čuju naša iskustva“, rekla nam je Josipa Žižić Šaban, CMO Noa Grupe.
Konferencija je otvorena panelom Empowering Artists Through Music Institutions na kojem su sudjelovali Davor Drezga, izvršni direktor glazbene nagrade Porin, Marin Gospić, direktor United POP akademije, Milan Majerović Stilinović, voditelj odjela komunikacija HDS-ZAMP-a i Dražen Baljak, predsjednik Hrvatske glazbene unije. Posjetiteljima su predstavili rad, projekte i značaj pojedinih glazbenih institucija u Hrvatskoj i njihovu ulogu u razvoju i podršci karijere glazbenih umjetnika. Posebno su istaknuli pokretanje Ureda za izvoz glazbu Hrvatska (We Move Music Croatia) te projekt Songwriting Week, koji su izazvali posebno zanimanje. Istaknuli su kako svaka od navedenih institucija kontinuirano prati svjetske trendove i implementira ih u vlastiti sustav dok su kao jedan od najvećih izazova u bližoj budućnosti istaknuli suočavanje i reguliranje korištenja umjetne inteligencije u glazbenom stvaralaštvu uz nepredvidljiv smjer kako će oblikovati glazbu kao umjetnost, ali i djelovanje samih institucija.
Phillip Pulitano, suosnivač BPM festivala, Ajdin Begovic (Baggi), direktor razvoja Insomniac EU, Simon Oates, generalni menadžer VW Music i Drago Vukelić, suosnivač BSH Events raspravljali su o izazovima koje donosi organizacija glazbenih događaja na novim destinacijama. Otkrili su strategije koje se koriste za pripremu sveobuhvatnih iskustava koja osvajaju lokalnu i međunarodnu publiku i pričali o utjecaju tih događaja na umjetnike, lokalne zajednice i širi glazbeni ekosustav.
Inovacije usmjerene na praktičnost sustava bezgotovinskog plaćanja na festivalima bile su tema o kojoj su raspravljali Joaquin Costa Marco, CEO CASFID, Berislav Marszalek, osnivač tvrtke Entrio.com, Mario Pleše, CEO i vlasnik tvrtke Header Digital, Mate Škugor, ekspert za eWallet rješenja u tvrtki mStart, i Nikola Kanaet, security system manager u tvrtki Intis.
Tajne i strategije koje stoje iza njegovanja vrhunskih talenata, njegovanja snažnih odnosa s umjetnicima i stvaranja različitih karijera koje odjekuju kod publike otkrili su Matic (Mac) Rogan, generalni direktor agencije 2Night Management, Neil Evans, umjetnički direktor Amnesia Ibiza/MD Electric Ibiza, Lidija Balija, direktorica agencije 3pmmedia i Sebastian Martison, glazbeni menadžer (Juliet Fox, Layton Giordani, TARMAC).
Vlastito iskustvo u logističkim i produkcijskim izazovima podijelili su Carl A H Martin (cahm.uk), Damir Dražić (CEO tvrtke Eldra), Balazs Pacser (glavni producent, Visual Europe Group), Petar Petrović (producent, Diamond Club) i Filip Trezner (CEO i vlasnik tvrtke Izvan fokusa). Od vremenskih ograničenja do financijskih ograničenja i integracije tehnologije s tradicijom, sudionicima konferencije otkrili su vlastito umijeće balansiranja inovacija i praktičnosti te otkrili kako se nose s neočekivanim preprekama, upravljaju dinamičnim produkcijskim timovima i prihvaćaju održivost za odgovorniju budućnost u industriji zabave.
Prvi je konferencijski dan završen panel diskusijom Seize the Moment: Elevating Music Events with Innovative Technology na kojoj su sudjelovali Adler Zamora Ruiz (ekspert za XR), Joaquin Costa Marco (CEO CASFID), Alejandro Araujo (DJ i glazbeni producent, poduzetnik, CEO tvrtke Campo Santo i Promobook) i Julio Cesar Celada (CEO tvrtke Wolfpack Entertainment). Tema panela bila je kako spoj tehnologije i kreativnosti može događaj pretvoriti u nezaboravno iskustvo za posjetitelja.
Istaknuli su kako moderna tehnologija, kao što su na primjer dinamični vizualni elementi usklađeni s glazbom, a podržani VR slušalicama, hologramima, AR aplikacijama, LED narukvicama, sinkroniziranim dronovima i slično, donose zadivljujuća iskustva, preusmjeravaju percepciju i nude uzbudljiva putovanja.
Više o cijelom projektu koji je pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta RH, najavljenim temama za sutra kao i govornicima moguće je pogledati na https://cbmconference.com/.