Dino Blunt u Tvornici kulture - Take notes, stariji slušatelji!
Mlada trap zvijezda u usponu, Dino Blunt, u subotu je skoro napunio veliki pogon Tvornice, no uzavrele atmosfere nije manjkalo.
Podršku za DJ pultom činio mu je Kuku$ov Iso Miki, a na bini smo mogli vidjeti i neizostavnog Dininog sidekicka Swanu, drugu trećinu Kuku$a, Hiljsona, te Dipsija iz Buntaija i Luzera.
Desetak minuta kašnjenja u najavljenom početku Dini Bluntu nitko nije zamjerio, štoviše, bila je to nužnost, jer je ispred ulaza još postojao red uzbuđenih srednjoškolaca.
„Jel’ počeo? Ajme, nećemo stić’ na prvu pjesmu! Jeste vidjeli da je i Swana ovdje?” – oklijevali su promukli i popucali glasovi između zabrinutih uzdaha dok su redari pretresali torbe i bacali sa strane svaku plastičnu bočicu bambusa koju su našli.
Dino Blunt počeo je jako. Uz hitove poput “Nine”, “Bebice” i “Utikača” dojam su pojačavali gosti Hilje i Swana. Svi, redom, pa čak i Dinov talentirani fotograf i autor naslovnice novog albuma, Laurus Bay, bili su obučeni u jednodijelna radna odijela. Izgledali su kao da su došli odraditi nastup iz nekakve masivne tvornice trapa u Tvornicu kulture.
Premda novo izdanje Bigger Than Us, barem na prvo slušanje, ne nadmašuje debitantski Big Blunt Theory, ono dokazuje da se Dino Blunt trudi razvijati kao glazbenik. Na novom albumu zaronio je još dublje u mumble rap vode i jedini na ovim prostorima pokušao rekreirati zvuk kakav je postigao Playboi Carti na svom seminalnom albumu Whole Lotta Red. Time Dino dokazuje da je u korak sa stranim trap svijetom i cilj mu je probiti gabarite domaće scene.
Ono što mu nije pošlo za rukom je hrvanje s nekim novim liričkim temama osim “kuja, para i droge”. Na Bigger than us čujemo intimne versove o slomljenom srcu, prijateljskoj izdaji ili, pak, gladi u svijetu i socijalnoj problematici.
Raznovrsnost tema i introspekcija svakako je za pohvalu, ali ne na ovako nespretan način. Ponavljanje jedne fraze 20 puta ne čini pjesmu, čast izuzetcima. Produkcija je također mogla biti bolja, iako ima trenutaka kada uistinu zasja i zasjeni loša lirička rješenja.
Dino Blunt uživo, naime, sasvim je druga priča. On definitivno posjeduje talent za komunikaciju sa svojom publikom i prijenos jedne zarazne, divlje energije. Većina okupljene mase vjerojatno je u rasponu između 16 i 20 godina, ali nešto dalje od vreve moshpita i curica koje vrište za Swanom, moglo se vidjeti i starije ekipe koja je došla uživati u tvrdim beatovima i istinskom trapu na hrvatskom jeziku.
Subotnji moshpit, kao i ostali na Bluntovim koncertima, nosi titulu najluđeg na sceni. U jednom trenutku mogli smo svjedočiti sinkroniziranim saltoima unatrag.
„Poruka za Dinu. Bio si bolji na Lil dritu, očekujemo još jači nastup na velikom Dritu i dužan si nam ‘Zaljubio sam se’. Izgubili smo glas jer smo se derali i nisi nam ispunio želju. Take notes from Mimi Mercedes. Ona nas je dress codeala kao nijedna škola u Zagrebu i skoro tri sata je izvodila sve hitove. Bilo je dobro, ali moglo je biti bolje i trajati dulje. I sljedeći put se skini”, poručila mi je na izlasku vesela grupa 17-godišnjaka, točnije – Filip, Ana, Laura, Petra, Marta, Rea i Lucija.
Iz ove izjave najviše se osjeti glavna snaga Dine Blunta, kao i ostalih sa scene, a to je investiranost i vjernost mlade publike. Oni idu na svaki događaj, prate svako novo izdanje, slušaju svakog novog glazbenika koji im zaplijeni pažnju i ne opraštaju mnogo. Take notes, stariji slušatelji!