hit autor 2023. godine
Hit autor Lockroom otkriva priče iza svojih suradnji i hitova
Mihovil Šoštarić Lockroom trenutno je jedan od najtraženijih domaćih producenata i dobitnik nagrade Cesarica za hit autora 2023. godine.
Naš intervju s njim iz 2022. započeo je riječima “perspektivni dvadesetdvogodišnji producent”, a danas je Lockroom vruće ime s kojim žele raditi svi – čulo ga se na nedavno zaključenoj Dori te na samom vrhu hrvatske Billboard ljestvice, a u trenutku pisanja teksta ima četiri pjesme na HR top 40. Njegovi redovni suradnici, Miach, Grše, Hiljson Mandela, pune koncertne prostore gdje god se pojave, a Lockroomove produkcijske “cake” danas su referenca brojnim njegovim, što mlađim, što starijim kolegama.
Dodjeljujući mu priznanje za hit autora ovogodišnje Cesarice, autor Miro Buljan poželio je da mu ta nagrada bude poticaj za sve buduće radove i postignuća. Za ovu se, pak, priliku Lockroom osvrnuo na dosadašnja postignuća i otkrio nam detalje, anegdote i fun facts iza brojnih hitova koji su dosad poharali #trending, Billboard, klubove i dvorane…
Grše ft. Miach – Fantazija
Za “Fantaziju” je već bio snimljen spot i sve je bilo dogovoreno za objavu, ali u tom trenutku još uvijek nismo bili zadovoljni s pjesmom do kraja. I dan prije nego što smo trebali poslati pjesmu, promijenili smo ritam bubnjeva i tek tad je sve sjelo na mjesto – u zadnji čas!
Hiljson Mandela ft. Z++ – Još ovu noć
Kad sam tek krenuo raditi s Hiljsonom na “Mandela Effectu”, plan je bio da se odradi mix i master te eventualno doradi produkcija stvari koje je on već imao. Međutim, vrlo brzo smo napravili “Još ovu noć” i složili se da je ona bolja od svih stvari s kojima je došao. Na osnovu toga, zaključili smo da bi najbolje bilo da napravimo sve nove stvari za album pa je tako na kraju i bilo.
Baks – Ljigav!
“Ljigav” je krenula tako da mi je Baks slao neke demo pjesme i jako mi se svidio vers iz jedne od njih. Rekao sam mu da taj vers sačuva i da ćemo napraviti novu pjesmu od toga. Nakon toga, našli smo se u studiju Baks, Trky, Traposlavia i ja da napravimo beat oko tog versa i onda je malo kasnije došao Hiljson pa su dečki smislili refren.
Vojko V – Mamacita
Instrumental za “Mamacitu” je beat koji sam originalno napravio za “Mamiće” Vojka i Grše, ali im se nije svidio. Onda mi je 2022., na Dritu iz Osijeka, Vojko rekao da mu složim neki hit, da mu treba neka stvar za mlade na albumu. Poslao sam mu opet taj beat i na njega je snimio Mamacitu.
Hiljson Mandela – Cura s kvarta
Smijeh na bridgeu u “Curi s kvarta” bilo je istinsko smijanje jer Hiljson nije mogao vjerovati da upravo u svojoj pjesmi pjeva “moje srčeko kucka” s francuskim naglaskom.
Grše – Mamma mia
Za glavni “ta ta ta” synth iz pjesme “Mamma Mia” smo znali da želimo neki najgluplji, ABBA jeftini zvuk i par ljudi nam je reklo da ga moramo promijeniti jer je iritantan. Mislim da pjesma ne bi ovako dobro prošla da smo stavili nešto drugačije!
Marko Bošnjak – Moli za nas
Na zadnjem refrenu pjesme “Moli za nas” preko kompletnog instrumentala ide distorzija koja postaje sve intenzivnija i na samom kraju doživi svoj vrhunac. Za mene to simbolizira neko stanje unutarnjeg nemira.
Nela – Problem
Instrumental za “Problem” je prvotno bio nešto totalno drugačije i sporije od ovoga što je sad. To nam nikako nije bilo to, nismo znali u kojem smjeru ići. Jedan dan sam si u stanu pjevao refren pjesme i počeo sam raditi zvukove električne ritam gitare, snimio sam u voice memos i tako je došlo do funky “Problema” kakvog ga sad znamo.
Miach feat. Hiljson Mandela – NLO
Temelj pjesme “NLO” je nastao u petnaestak sekundi, bez pretjerivanja. Naišao sam na jedan synth preset i prvo što sam odsvirao na njemu su akordi koje čujete na početku pjesme. Prvo što je Miach otpjevala kad je čula progresiju je bilo “k’o da s drugog planeta si” i u tom trenu smo znali da je to – to!