Newcomer koji obećava
Lil Zoo - Brzina svjetlosti
Brzina svjetlosti – prvi ozbiljniji projekt talentiranog izvođača koji će zasigurno svojom autentičnosti pridobiti dobar dio hrvatske trap publike
Karlo Zurovac, nešto poznatiji kao Lil Zoo, izdao je svoj prvi ozbiljniji album u studenome ove godine. Projekt Brzina svjetlosti najavio je kroz tri singla, od kojih je jedan gotovo odmah prirastao srcu njegovim slušateljima. Naime, radi se o pjesmi ”Zmije” za čiji je tekst uz samog Zooa potpisan i jedan od poznatijih hrvatskih trapera, Palac, koji je pred sobom imao blistavu glazbenu budućnost, no ipak je odlučio kako društvene mreže i sva pažnja koju je dobivao nisu za njega. Druga dva singla ”Wava” u suradnji s Yung Budom i ”Ultraviolet” s pe3com samo su potvrdila talent Zooa te njegovu glazbenu svestranost. Materijal s albuma premijerno je izveo uživo 13.11. na Mikrodritu u Vintage Industrial Baru te je izdanjem definitivno zabavio sve prisutne.
Zoo je kroz ovaj projekt uspio kvalitetno prezentirati sebe kao izvođača, ali i različite smjerove kojima je sposoban kretati se uz klasičan trap koji radi. Jasan je velik utjecaj „zapadnog“ trap zvuka koji se u današnje vrijeme komercijalnijih pokušaja zapravo čuje sve manje, što je još jedan od razloga zbog kojeg Zoo ima svjetlu budućnost: ističe se stilom, a u usporedbi s drugima s naše scene, naprosto pršti autentičnošću – što je danas prava rijetkost.
Što se tiče samog albuma, pričamo o materijalu koji je građen konceptualno pa prilikom slušanja svih dvanaest pjesama možemo vidjeti i dvije različite strane Zooa koje je podijelio u dvije krajnosti kroz prvih šest i drugih šest pjesama. Kroz spomenutu kompoziciju materijala možemo dobiti dojam kako je album htio podijeliti stilski, u smislu kako je podijelio dinamični dio albuma od nešto smirenijeg i više melodijski orijentiranog te tematski, u čemu je i uspio. Za samu kvalitetu zvuka, ali i uspješnost objavljenog projekta trebali bismo spomenuti i producenta, Kifrena, koji se odlično uklapa uz Zooa te je jasno kako su instrumentali pomno birani, ali i da se izvođač i producent apsolutno razumiju u ono što bi zajedničkim radom htjeli postići. Kifren, baš kao i Zoo, uspijeva pokazati svoju svestranost kroz zvuk.
Uz Yung Budea na pjesmi ”WAVA”, pe3cu na ”Ultraviolet” također možemo čuti i još pokoju suradnju kao što je: GRVNDE na pjesmi ”Pali Anđeli”, Merkat i Jyro na ”Elektro” te Merkat na pjesmi ”Svemir”. Uz sve navedene potrebno je izdvojiti i ”Sve na stol” te ”Ostani” na kojoj gostuje Galke. Suradnja s njim me prilikom najave albuma najviše zainteresirala zbog stila koji nam je Galke predstavio početkom ove godine, a koji ide jako dobro uz Zooa, s obzirom na to kako su obojica predstavili konceptualne albume te su stilski dosta slični. Upravo bih njih dvojicu izdvojio kao newcomere koji su se ove godine uz još par imena svojim albumima nedvojbeno najviše istaknuli na hrvatskoj trap sceni.
Nakon nekoliko preslušavanja albuma vrlo lako možemo steći dojam kako je album napravljen outside of the box, jer baš zbog spomenute autentičnosti Zooa djeluje onako kako ga je on sam zamišljao – po tome što se njemu sviđa, ne nužno po tome što se sviđa široj publici. Projekt je prepun melodijskih sitnica koje upotpunjuju kvalitetu zvuka, dok se tematika djelomično odvaja od sada već uobičajene trap tematike, gdje se iz pjesme u pjesmu forsira jedno te isto. Karijera, ali i uspjeh ovog mladog izvođača će definitivno rasti jer oni koji su poslušali album i koji znaju za njega mogu čuti u kojoj je dozi uložen trud, ali i posvećenost prema glazbi.