12
srp
Vijesti

Cesarica - Gibonni, Jole, Marko Kutlić, Ivan Zak i Tonči & Madre Badessa u konkurenciji za Hit lipnja

Cesarica / promo

Cesarica / promo

share

Nakon što je Cesaricu za Hit svibnja osvojio Luka Nižetić s pjesmom „Zagrli život“ koju autorski potpisuje njegov stalni suradnik Mario Mihaljević, a aranžman Marko Mihaljević; vrijeme je za novi odabir – Hit lipnja za Hit godine.

Ovaj mjesec u konkurenciji su:

„Baci oko na mene“ – Tonči & Madre Badessa
„Budiš me“ – Marko Kutlić
„Ko si, da si“ – Gibonni
„Riskiraj“ – Ivan Zak
„Shakespeare“ – Jole

Glasovanje za Hit lipnja traje do 22. srpnja u ponoć, a glasovati se može putem Facebook stranice Cesarica, Cesarica Viber chatbota, te na službenoj stranici cesarica.org.

Iako je u posljednje vrijeme posvećen orkestralnoj glazbi i Pop Misi, uoči ljeta, Tonči Huljić s bendom Madre Badessa predstavlja novi singl – „Baci oko na mene”. Specifičnost pjesme je što kroz tipično ljubavnu pjesmu progovara univerzalnim jezikom ljubavi, a kroz video spot obraća se svojoj unuci koja na svijet stiže ovo ljeto.

Tonči Huljić u spotu progovara na svoj tipičan autoironičan način, i to šaleći se na svoj račun, na račun svog zeta Petra Graše i unuke. „Spot je možda jedna od mojih ‘najluđih’ autoironija, jer naime u spotu se nadam da ću doživjeti 85. godinu!”, kaže Tonči Huljić. Režiju spota također potpisuje Huljić uz stalnog suradnika Vojana Koceića.

Marko Kutlić je uoči ljeta predstavio novu pjesmu „Budiš me”, s kojom je nastupio i na Prokurativama na splitskom festivalu.

Ova ga pjesma, kaže posebno veseli, a od njezinog stvaranja do izlaska, kako kaže Marko, u njemu se slušajući i pjevajući javlja osjećaj radosti i topline. „Volio bih da se isti osjećaj probudi i u srcima ljudi kad ju budu slušali”, dodaje.

Marko je radio sam na glazbi, a tekst je pisao s dugogodišnjim prijateljem i suradnikom Aleksandrom Čubrilom Sašom. Produkciju potpisuje mladi producent Antonio David Perina, a osim njega na pjesmi su gostovali i razni glazbenici.

Točno godinu dana od objave prvog singla „Kiša” koji je u međuvremenu proglašen najemitiranijom pjesmom prošle godine, s nagrađivanog EP-a U po’ ure, Gibonni predstavlja novi, treći singl „Ko si, da si”, za koji je upravo objavljen i prateći video spot u režiji Filipa Gržinčića.

„Ko si, da si” je hipnotička, bluesom i gospelom protkana oda ženskoj ljepoti i snazi, snažna balada tamnog sjaja, koja ulazi u sada već respektabilno dugačak popis antologijskih Gibonnijevih pjesama te koja će zasigurno pronaći i zadržati svoje mjesto na set listama njegovih nadolazećih koncerata.

Ivan Zak s najnovijom pjesmom „Riskiraj“ najavljuje nove glazbene materijale. Nova i zrelija etapa njegove karijere, kako kaže, započinje upravo singlom „Riskiraj“ koja je spojila njegovu vlastitu diskografsku kuću IZ Records i Menart.

„Nije me bilo neko vrijeme jer sam se htio vratiti zreliji. Na novom projektu okupio sam neke već stare suradnike, ali i one s kojima do sada nisam imao priliku surađivati. Imam velike planove za dalje i unazad dvije godine radio sam na puno pjesama i ostvario brojne suradnje za koje jedva čekam da ih publika čuje“, rekao je Ivan Zak.

Spot za pjesmu „Riskiraj“, sniman je pod redateljskom palicom Gorana Jankovića.

Joško Čagalj Jole ima novi ljetni singl, pjesmu „Shakespeare“ čije stihove i glazbu potpisuje Ivan Huljić, dok je za aranžman zaslužan Leo Škaro. Spot za pjesmu potpisuje Dario Radusin, a u spotu se uz Joleta pojavljuje i naša košarkašica Antonija Mišura Sandrić.

„Jako sam sretan što su ovaj spot i pjesma ugledali svijetlo dana. Vjerujem da je svatko barem jednom u životu osjetio ono što smo Antonija i ja nastojali prenijeti svojim ulogama, a u tome i postoji ta neka posebna čar. Osvajati nekoga za koga nam je oko zapelo je poseban gušt i to su trenuci u kojima se uživa i pokazuje ono najbolje od sebe. Nadam se da će publika uživati u pjesmi i da će ovo ljeto odzvanjati na tulumima i druženjima“, rekao je Jole.

Moglo bi Vas zanimati